• _loovely_

Favorit Parfymer! mina är..

Mina absolut godaste parfymer är:

Amor Amor av cacharel och
    Féraud Paris

jag hade också en parfym för några år sen
    som var av Nina Ricci, den var väldigt god, en grön flaska med lila rand. Tyvärr så har den utgått och finns inte att få tag i längre.
    Jag vill gärna ha lite tips på nya parfymer att prova, någon kanske har lite liknande smak som mig och vet någon?
    jag gillar inte för söt sliskiga dofter, men lite söt kan den vara, men gärna fräsch också. liljekonvalj tycker jag doftar jätte gott, så den får gärna dofta lite så.. =)

• Svar på tråden Favorit Parfymer! mina är..
  • Zandrisen

Mina absoluta favoriter genom tiderna är:
    Armani mania-armani
    Sonya rykiel, den beiga t-shirtflaskan
    Tresór-Lancóme

Behöver jag säga att jag gillar vaniljton i mina parfymer...

• Nataluskan

Mina favoriter är :
    Hugo Women från Hugo Boss
    So you från Giorgio Armani
    Zero plus från Diesel (röd flaska det är min sommar parfym luktar lite kokos)
    Light blue från D&G
    JAckpot

• Divina

Nickolina gud vad störande de måste vara att ens favvo parfym är även din svärmors favvo parfym. Jag som är galen i dofter skulle få panik om ni svärmor hade samma parfym som jag och jag inte visste detta.
    Nej tack

• Still waiting

Håller med Isbruden. Emotions Laura Biagiotti den enda jag också använder.

• LisaML

Har alltid enbart fallit för fräsha unga dofter och använt Contradiction (CK), Truth (CK) Aqua di Gio (Armani) osv. Tycker fortfarande mycket om dessa, men har fått en böjelse åt det där riktigt "parfymiga" om ni fattar? Alltså nästan lite kärringlukt, riktigt parfymigt. Konstigt. En ny favorit som är rätt tung är hursomhelst Allure (Chanel) den är underbar!

• nemifreak

"Precious heart" från Guerlain.
    Frisk citrusaktig, påminer vagt om min gamla favorit "Qui" fast godare.

• *Galadriel*

naomi campbells första parfym, naomi campbell, är min absoluta favorit och har så varit i 4-5 år nu.. hur god som helst!

• Genus

Cybermamman: Je Reviens finns att köpa på nätet. Ex. Perfumebay till lågt pris, du har den hemma efter ca en vecka...//G

• mrs tate to be

Min favorit är L'eau från Kenzo. Gillar även Tommy Girl från Hillfiger, CK One från Calvin Kline....+ en mängd andra...

Vissa dagar känner jag för en sort medans andra dagar funkar den inte utan då måste jag använda någon annan.
    Kram EVA

• Aii

Jag tycker Simply från Clinique är underbar.

Svar på tråden Favorit Parfymer! mina är..