• Mumstessan

bortprioriterad

Jag måste få skriva av mig lite , och det här forumet är perfekt för det ändamålet. Min fästman tenderar att när han har mycket att göra eller känner för att vara ensam, att stänga ute mig totalt. Han ringer mig aldrig, inga sms och när jag ringer så har han aldrig tid för mig. Ringde honom nyss och pratade med honom och då sa han att jag får ta honom som han är och att jag borde acceptera att bli bortprioriterad och att han såg inget fel i att jag skulle sitta o vänta på tills han hade tid för mig. Det jag vill är ju att han också ska känna att han saknar mig och att han vill prata med mig. Ett telefonsamtal, en promenad eller vad som helst. Men nej... Jag önskar att när han hör mig gråta över telefonen ha en önskan om att få vara hos mig o hålla om mig o trösta mig , men tyvärr, den önskan finns ej där.

• Svar på tråden bortprioriterad
  • annaglitter

Känn dig inte ensam vi är många som gått igenom liknande saker som du
    *kramar om*

Angående killar som säger en sak och gör en annan. Mitt ex sa på måndagen att jag var det bästa som hänt honom, att han älskade mig och ville leva sitt liv med mig. Han passade också på att fråga vart jag ville åka på semester (om 3 veckor) och; poff(!) på fredagen ville han inte se mig mer...

Har han grejer kvar hos dig ännu?

• Mumstessan

Ja han har en massa saker här och jag har saker hos honom. Men jag har ringt nu i alla fall. Han ville komma hit men jag sa att vi skulle fika på stan istället. Så jag ska göra iordning mig nu.

• annaglitter

Lycka till! Go girl!

• Frances

Hur har det gatt mumstessan?

• Mumstessan

Han är kär i sitt ex.

• jenniefredriksson

oj.. tycker synd om dig.. det är aldrig roligt att vara olyckligt kär. Det bästa du kan göra är att försöka sysselsätta dig och försöka glömma han. Jag förstår att det är svårt.

kramar till dig

• lundabrud

Åhhhh... stora kramar! Sysselsätt dig!

• Mumstessan

Det låter töntigt o säga det , men jag har ingen livslust kvar. Jag orkar inte. känner mig psykiskt våldtagen

• Kattisen

HAr inte läst alla tidigare inlägg, bara denna sidan. Men du tänk så här; skulle du vilja tillbringa resten av ditt liv med en kille som inte vill vara hos dig och prioritera dina känslor framför andra?

Jag tycker han låter lite väl egoistisk som varit med dig medan han varit kär i sitt ex.
    Och så ser inte ett seriöst och ömsesidigt förhållande inte ut.

Hoppas jag inte låter alltför hård nu.

Många tröstkramar!

• Anna79

...så det var därför han fikade med henne i smyg...

vilken skithög!

Stor kram till dig!

Svar på tråden bortprioriterad