såra mig mer än nödvändigt? Han säger dagarna innan att han älskar mig och kommer stanna hos mig för alltid , att han bestämt sig för vem han vill leva med. Dagen innann går han o fikar med sitt ex, som jag var emot. Och dagen efter det gör han slut med motiveringen att han inte har tillräckligt med känslor för ett förhållande. Sen ska han tänka på vårt förhållande i en och en halv vecka, men istället för att göra det umgås han med henne hela tiden och tar med henne hem efter en kväll på krogen och försöker ha sex med henne. Till mig har han förklarat att han gjorde så för att testa sina känslor för mig. När vi sedan träffas berättar han inget för mig om det här, inte förräns en gemensam vän ringer honom och säger till honom att vara ärlig mot mig. Då berättar han att de har träffats o fikat o sett på film etc. men inte den där raggningen. Det får jag reda på av vår gemensamma vän några dagar efteråt. Ringer upp honom , men då blånekar han för att sedan skicka ett sms om hur det var. Vi träffas på stan för en fika för att prata igenom det, och det slutar med två timmars fikande och en promenad, han ville även att jag skulle med på bio. Dagen efter det hör man inget från honom igen. Helgen kommer och jag går ut med mina vänner, skickar ett sms till honom där det står: idag skulle jag egentligen ha skrivit grattis till ett årsdagen, hoppas du mår bra ändå. Han dyker upp på samma ställe som jag var , men jag såg honom inte, får ett sms där det står : vi kan väl ta en fika imorgon? ville inte prata med dig på ankan i onyktert tillstånd, men jag tycker om dig djävligt mycket även om det inte verkar så nu... Det sms:et förklarade han senare betydde: jag bryr mig om dig och om du verkligen inte har någon annan att prata med får jag ställa upp. Elak? nja, det har han varit tillräckligt tycker jag.