Någon mer den 13 augusti -05 ?
Jag har ställt den här frågan förut, men jag tror att det nu finns fler av er därute som ska gifta er den 13:e augusti i år.
Skulle vara kul att se hur många vi blivit.
Jag har ställt den här frågan förut, men jag tror att det nu finns fler av er därute som ska gifta er den 13:e augusti i år.
Skulle vara kul att se hur många vi blivit.
Nej, verkar inte så tyvärr.
Hej!
Vi ska också gifta oss den 13 augusti! Har inte kommit så långt ännu i planeringen men kyrka och lokal är bokad. Inspirerande att läsa inlägg av er som kommit lite längre. Vill egentligen bara säga hej till alla ni augusti-brudar!
Kajsa
Soon to be:
Ok, här är den igen.
mia---@telia.com
Om du mailar mig kan du bl.a. få se bilderna på inbjudningarna
vi har färgtema vitt och guld, det bara blevså eftersom inbjudningarna går i de färgerna, men nåt mer har vi inte tänkt. just nu är jag inne på helvit bukett, gillade ranunklerna i soon to bes länk så tack för tipset! nån som vet nån bra limousin eller bussuthyrningsfirma i stockholmstrakten?
Nu har jag köpt min klänning... Det pirrar i magen.
Jag ska också gifta mig den 13:e augusti! Men vi har inte kommit så långt ännu. Pratade (bråkade) igenom gästlistan igår... Har bokat en underbar kyrka och en restaurang där middagen och festen kommer äga rum.
Vi bor inte i Sverige så det är lite svårt att planera allt härifrån, men mina föräldrar hjälper till som tur är!
Kul att läsa om er som kommit lite längre i planeringen, men det är även skönt KajsaE och jag ligger på samma planeringsnivå!
Här är en till!!
Vi har bokat kyrka och lokal nu och ska iväg och köpa tyg till klänningen nästa helg!
Nån som har MSN, så vi kan prata lite, byta idéer och så?
Jag har: gullgumman@home.se
-svea-: Vi verkar ha en del gemensamt. Plannerar också bröllop den 13:e och bor i USA. Det är inte lätt att planera här ifrån...
Hoppas det går framåt för er alla
Det känns lite overkligt att det "bara" är 6,5 månad kvar tills den stora dagen.
Nu är det ju liksom lagligt att planera och prata om sitt bröllop utan att folk tycker att man är helt koko
Jag har köpt en ny klänning istället för de två jag köpte innan, som var för små vid leveransen.
Det känns helt rätt, jag valde en annan modell av samma designer.
Vi har lite svårt att få våra bröllopspengar att räcka till för närvarande, så jag hoppas på ett litet under
Ha det bra tjejer.