Någon mer den 13 augusti -05 ?
Jag har ställt den här frågan förut, men jag tror att det nu finns fler av er därute som ska gifta er den 13:e augusti i år.
Skulle vara kul att se hur många vi blivit.
Jag har ställt den här frågan förut, men jag tror att det nu finns fler av er därute som ska gifta er den 13:e augusti i år.
Skulle vara kul att se hur många vi blivit.
Jag ska oxå gifta mig då. Hur långt har du kommit med planeringen?
Vår planering är i stort sätt klar. Vi har några småsaker som är för tidigt att börja med ännu.
Kyrka, festlokal, coverband, kläder, inbjudningskort, cateringfirma och meny, frisör m.m. är bokat och klart.
Vi började rätt tidigt med bröllopsplaneringen (juni -04)så därför är mycket redan klart.
Vad stressad jag blir. Vi har i och för sig bokat kyrka, festlokal, fotograf, köpt/bokat kläder och så har jag börjat kika på inbjudningskort. Men jag känner att det är hög tid att kolla musik till festen och maten. Det borde vara fler som gifter sig den 13/8???
Jag håller med!
Var är ni alla 13:e augustibrudar?
Var är
Soon to be och Hermione
och alla ni andra som gifter er den 13:e augusti?
aaaah! vad mycket ni har fixat!!! panik!!! en till 13.8 här, och vi har bar bokat kyrka och festlokal! men nu vet vi inte vad vi ska göra härnäst? catering, har ni nåt bra tips i stockholmsområdet? och fotograf? ska börja fixa med inbjudningarna snart, hade tänkt skicka ut en första omgång i slutet av februari eftersom vi har många gäster från england. sen tänkte vi bjuda släktingar först, och utifrån det antalet bjuda vänner. vad tycks? min kompis ska sy klänningen, men ska ge mig ut och prova lite olika modeller snart. tips på bra affär? jag vill ha en lite kortare 50 talsstil. oj, det blev lite långt, men jag drabbades av tillfällig panik!
augusti2005:
Hej, vad kul med en till
Välkommen i gänget.
Bröllopsbutiken på Hornsgatan har många klänningsmodeller att välja mellan.
Jag skulle nog börja kolla efter fotograf om jag var ni. Jag har försökt hitta en bra inte så dyr fotograf till vårt bröllop men alla jag ringt har varit bokade den 13/8 så vi står tyvärr utan än så länge.
Men ni har bokat det viktigaste så ni lär ju bli gifta i alla fall
ok, tack för tipset! ska bege mig till hornsgatan! det var ju sybd med fotografen! visste inte att det var så panik med det! då vet vi iallafall vad vi ska boka härnäst...
EN TILL HÄR!!!
vad kul med så många,,, vi har bokat lokal för vigsel o fest, och planerat lite löst om mat,det ville de ta först i mars. klänning verkar vara ett rent h-----e att hitta..resten tänker jag fixa själv... överambitiöst?!
En till här!
Vi har bokat festlokal - vi gifter oss borgligt där vid vattnet. Fixat musiker som sjund´ger undervigseln. Prelbokat cateringfirman och jag har hittat min vigselring. Syrran och jag skall kolla in mönster och tyg för att sy min klänning.