• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • Veronika

vronk
    Jo nu är jag jättearg på dig!!! Självklart inte! Hoppas du mår bättre snart. Jag lg själv i influensan förra veckan, men jag slapp kräksjukan. Jag hade feber, hostade och snorade jättemycket. Det var typ som en förkylning fast man hade ont i hela kroppen och orkade inte gå ur sängen. Men jag jobbade några dagar förra veckan och jobbar nu, så det känns mycket bättre.

Usch vad jobbigt för dig, tycler verkligen synd om dig! Vi kan träffas nån annan gång, tänk inte på det. Om du fortfarande vill är det ju bara att du hör av dig när du blivit frisk igen.

KRAM!

• vronk

Va gullig du är. Skönt att höra.
    Då planerar vi in ett nytt datum snart.

Tack för omtanken

• Veronika

Tänk inte på det, se till att bli frisk istället!

Ha det bra!

• Veronika

Oj, här har aktiviteten avtagit!

~ 27 Aug ~ & Anna-Klara:
    är ni redo för imorgon? Vi skrev ut alla svenska inbjudningskort igår så jag kommer kunna ta med ett och visa. Min klänning har börjat ta form nu! Hon har börjat sy på överdelen och jag ska dit och prova på torsdag. Känns jättekul!

Vi ses imorgon!

• ~ 27 Aug ~

Vernonika & Anna-Klara:

Jag är på G inför imorrn såvida Tilde inte blir sämre än vad hon e nu..Hon har varit sjuk å borta från dagis hela veckan nämnligen,men det e väl på väg åt rätt håll,så blir hon inte sjukare så kommer vi..Veronika,du kan väl maila mig på snygg_skorpion@hotmail.com så kan vi byta nummer kanske? Så kan jag om det nu blir så att jag inte kan,skicka ett sms så ni slipper stå å vänta på mig?

Det var kl 14 vid ingången "däruppe" eller hur? Utanför ingången eller?
    Jag blir alltid så osäker när jag ska känna igen folk,så ni får jättegärna komma fram till mig om ni ser mig..

Jag kommer att ha en svart jacka,och långt brunt hår och Tilde har en svart mössa,och vinröd overall..
    Tror ni kommer känna igen oss..

Får se om jag tar med mig sambon också eftersom vi ändå ska ut till mamma å pappa sen..Hoppas det e ok?
    Eller om han vill springa runt i centrum medans vi fikar..

• ~ 27 Aug ~

Veronika & Anna-Klara:

Tjejer!!
    det finns en viss risk att vi måste ställa in i morrn då Tilde inte blivit bättre...=(

Kikar in i morrn när jag vaknat och lämnar besked.. kram

• ~ 27 Aug ~

Hej igen tjejer..
    Måste tyvärr tala om att vi inte kan komma idag..

Tilde är snorig å hostig å jag har inte sovit så bra inatt så jag är helt död..

Hoppas att ni får det trevligt iallafall,så kanske vi kan boka in ett nytt datum när vi blivit friska?

Kram Therese & Tilde

• Veronika

Anna-Klara
    Hur ser det ut för dig, kommer du?
    Jag vet att klockan är mycket, och du kanske redan åkt i så fall. Jag går ner i centrum och står vid ingången klockan 2. Nu vet ju inte jag hur du ser ut, men jag får hoppas på att du hittar mig i så fall!

• ~ 27 Aug ~

Veronika & Anna Klara:

Hur gick det? Träffades ni?

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Jag väntade till kvart över. Jag har inte hört något från Anna-Klara än. Vi får försöka hitta något nytt datum att träffas!

Anna-Klara, är du kvar?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?