Hittat min diet... *lycklig*
Äntligen har jag hittat en diet som verkligen funkar. Den kallas diet men man äter o äter. Inte speciellt kulinariskt men en skillnad mot allt annat man provat av dieter. Började igår och av rena vanan så vägde jag mig i morse. Och herre gud. Jag har gått ner två kilo från igår morse till idag morse. *chockad* Så snabbt har jag inte gått ner förr inte ens med pulver och jag mår inte heller dåligt. Berättade det för en av mina kollegor som är jättesmal och hon sa att det är samma diet som hon gick på efter hon fått barn. Hon hade gått upp 25 kilo och gick ner de 15 första kuren och sen ett halvår efter gjorde hon kuren igen och gick ner de sista 10 kilo och lite till. Hon sa med att det är den enda kuren som hjälp henne. Jag har slitit och haft mig i många år med pulver och dylikt. Men verkar ha hittat det ända som funkar för mig. Fick det av min svägerska som även hon är ganska smal. Hon använde med kuren efter hon fått barn och gick ner allt. Och nu har jag hoppet uppe om att jag kommer att gå ner. Trodde inte det minsta på det, att man skulle kunna går ner så mycket på 13 dagar, men hör och häpnad. Det funkar. Mvh WhiteBride.
Jag hoppas att ingen tar illa upp av att jag lägger ut detta för andra att ta del av. Jag vill bara hjälpa eftersom det hjälper mig.
PS jag har minst 30 kilo att göra av med. Men har kämpat så länge så bara att det går neråt nu är jag jättelycklig över.
Jag ville bara dela med mig av detta eftersom jag vet hur många här som vill gå ner ett par kilo inför bröllopet.
Kramar Anica