Lokal Sundsvall
Hjälp!!!
Nån som vet en billig och bra lokal i Sundsvall??
Håller på att bli tokig snart...*suck*
Hjälp!!!
Nån som vet en billig och bra lokal i Sundsvall??
Håller på att bli tokig snart...*suck*
ohh va kul blir lite avis på att ert bröllop är närmre än mitt ;)
Mwen samtidigt har du ju ditt kvaar...får ha en riktigt lång och bra planering inte som oss drygt 6 månader....
Jag var tillsammans med en kompis som ska gifta sig i maj nästa år och tittade på Notstället och Scoutgården på Alnö. Notstället var mkt slitet, färgen hänger i flagor på utsidan av huset och insidan var kantstött och golvet mkt slitet. Scoutgården var i mkt bättre skick men då är den mycket mindre.
Svårt att hitta en fin lokal på eller nära Alnö för ca 70 pers... Någon som har ngt tips?
man vill ju inte att lokalen ska se ut som skik!!! det dr lät inte som en bröllopslokal :-/
Kolla Hulistugan...tror den ligger på Alnön...
Nikita14
Hulistugan ligger inte på alnö utan i stan ;)
tipsar än en gång om Bänkåsviken!!
siouxie, hur är skicket på Bänkåsviken? Fräscht? Slitet?
Vet inte hur skicket på Bänkåsstugan är numer.. det var massa år sen jag var där. Bäst är nog att ringa dit o be att få komma o kolla. det är iaf underbar miljö runt ikring där på sommarn o havet på 200 meters avstånd.
Vi har pratat med Bänkåsviken och det hyrs inte ut till evenemang där man ska servera alkohol...
Blir lite trist med ett bröllop utan champagne...
hulistugan är jätte fin, var där med en klubb jag tränade med för 2 år sen då var den riktigt uppfräshad! men jag har svårt att själv se ett bröllop i den eftersom jag varit där med skolan i lågstadiet ett antal ggr och fått riktigt hemska skidminnen av stället!
ett annat tips på alnö sommartid är vindhemsrsturangen! den är fin, men då köper man ju mat av resturangen... finns en dansbana utanför också! finns ett selglar hem man kan hyra också där ett 10-tal gäster kan sova!
har stuga där så jag är där ganska mycket och jag har varit på resturangen på 50årsfester och bröllop och givetvis seglarfester!
Nu har vi varit på Hantverkarföreningens festlokal på Kyrkogatan 24. Jättefin men aningens dyr, 2700 kr.
Bra med porslin förutom uppläggningsfat osv.
Kårhuset i Sundsvall har riktigt fina lokaler med högt i tak och väldigt centralt. Kollade på deras hemsida www.sundsvallskarhus.se/ och tydligen kan man hyra. Det kan iaf vara värt att kolla upp...
Kårhuset är jättefint men då de har utskänkningstillstånd måste man köpa all alkohol från dem...
Nu har vi lokalen klar...
Nån som vet om det finns uthyrning av äldre bilar här???