Lokal Sundsvall
var gifter ni er? kanske lite lättare att tipsa när jag vet vilken kyrka/område ni kommer att hålla till i..
var gifter ni er? kanske lite lättare att tipsa när jag vet vilken kyrka/område ni kommer att hålla till i..
På Alnö vet jag ett par ställen man kan vara på.. har lite nummer om nån är intresserad!?
och på stan har mest bara tips om Hulistugan just nu, men jag kommer säkert på fler om en stund :)
Nikita14
Det finns några alternativ som ni kan ha egen mat på.. Scoutgården, Tors Lokal och Notstället. Numren har jag inte i huvet, men kolla på
w w w. alno. nu
om det inte går att hitta där.
Kanske kan man boka Schymbergsgården, det får du nog ringa o kolla. 060-173282
Hembygdsgården kan du ringa o kolla: Bengt Wiklund, tel: 060-55 64 63
oj vilken vimsig info, men jag hoppas nåt kan vara till hjälp :)
frökenEmelie
oj, det jag just skrev skulle vara menat till dej.. om tipsen! *vimspanna*
frökenEmelie
glömde en.. man kan boka hela Bänkåsvikens Sommargård o det kostar bara 800 kr/dygn. ge mej din mail så kan jag skicka länken.. den är för lång för att få in här. Där får det plats 100 pers o är jättemysigt
vi gifter oss 6 augusti 2005 här i helsingborg, men såklart hade jag gärna gift mej på alnö eftersom jag är därifrån. Men men.. man kan inte alltid få som man vill *ler*
Nikita14
Hulistugan ligger inte på alnö utan i stan ;)
tipsar än en gång om Bänkåsviken!!
Vet inte hur skicket på Bänkåsstugan är numer.. det var massa år sen jag var där. Bäst är nog att ringa dit o be att få komma o kolla. det är iaf underbar miljö runt ikring där på sommarn o havet på 200 meters avstånd.