• Nikita14

Lokal Sundsvall

Hjälp!!!

Nån som vet en billig och bra lokal i Sundsvall??
    Håller på att bli tokig snart...*suck*

• Svar på tråden Lokal Sundsvall
  • Hälsingetös

Har du kollat med hembygdsgårdar? Jag har varit på bröllop i bla Maj skansen, Njurunda. Själv tycker jag det är väldigt fint på Norra Berget, kanske det går att hyra någon lokal där. Lycka till!

• Sissel

Hej!

Kul att det nån mer från Sundsvall här på BT, vi ska ha festen i en privat lokal i stan, men vad finns det annars? Ska ni gifta er till sommaren så finns det ju flera Folkets Park som man kan vara i för en billig peng. Värstaborg i Njurunda? Annars är det väl bygdegårdarna man tänkter på först. Ska ni ordna mat själva via catering? För annars finns det väl en del värdshus utanför stan.

Lycka till med letandet!

• Nikita14

Hej!

Tacka för tipsen, ska ringa Folkets park och kolla där och även med Norra berget, hittar så dåligt här ännu har bara bott här sen den 1 sept. Vi kommer att ordna maten själva, förrutom bröllopstårtan.
    Fotograf har vi hittat så nu är det bara klänningen kvar av det stora....

• siouxie

var gifter ni er? kanske lite lättare att tipsa när jag vet vilken kyrka/område ni kommer att hålla till i..

• Nikita14

Vi kommer att gifta oss i Selånger kyrkoruin, men eftersom d flesta säkerligen kommer att bo i stan så..Vore nog det bästa att det inte är så långt borta....

• fruSolli

jippi! vi vill gifta oss i alnö gamla kyrka, och behöver tips på festlokaler centralt eller på alnön, behöver verkligen tips! kul att det är fler här från sundsvall! kanske man kan träffas någon gång och planera lite med likasinnade ;)

• siouxie

På Alnö vet jag ett par ställen man kan vara på.. har lite nummer om nån är intresserad!?
    och på stan har mest bara tips om Hulistugan just nu, men jag kommer säkert på fler om en stund :)

• Nikita14

FrökenEmilie...

Grattis..vi funderade först på den kyrkan oxå...ser alnön från balongen här hemma, men det vore kul att få planera med nån som är inne i samma...

siouxie...gärna nr till alnö..men det måste vara ngt som vi kan använda egen buffé..

• Jois

Nikita14
    Vad har ni hittar för fotograf?

• Nikita14

Jois

Vi har hittat Ateljefotografen i Haga...

Svar på tråden Lokal Sundsvall