Lokal Sundsvall
Hjälp!!!
Nån som vet en billig och bra lokal i Sundsvall??
Håller på att bli tokig snart...*suck*
Hjälp!!!
Nån som vet en billig och bra lokal i Sundsvall??
Håller på att bli tokig snart...*suck*
Johannedals Folkets hus kostar ca 1000 kr, inte världens snyggaste lokal men kan vara värt att kolla på?
Nikita14
Det finns några alternativ som ni kan ha egen mat på.. Scoutgården, Tors Lokal och Notstället. Numren har jag inte i huvet, men kolla på
w w w. alno. nu
om det inte går att hitta där.
Kanske kan man boka Schymbergsgården, det får du nog ringa o kolla. 060-173282
Hembygdsgården kan du ringa o kolla: Bengt Wiklund, tel: 060-55 64 63
oj vilken vimsig info, men jag hoppas nåt kan vara till hjälp :)
frökenEmelie
oj, det jag just skrev skulle vara menat till dej.. om tipsen! *vimspanna*
frökenEmelie
glömde en.. man kan boka hela Bänkåsvikens Sommargård o det kostar bara 800 kr/dygn. ge mej din mail så kan jag skicka länken.. den är för lång för att få in här. Där får det plats 100 pers o är jättemysigt
Hej!
Vill bara varna för Ateljefotografen i Haga, min pappa använde sig av dem vid sitt bröllop för två år sedan och de bilderna blev inte alls bra! Fotografen var dessutom mycket otrevlig mot gästerna. Kanhända att de är bättre nu och att pappa hade otur. Lycka till!
siouxie: ohh tack så mycket, ska kolla på de ställena och prata med min pojkvän! min mail är emelie@dsi-it.com
glömde och säga det vi ska gifta oss på sommaren, det är inte förens 2006... men man kan ju inte låta bli att börja planera
när ska ni gifta er?
Nikita14: varför blev det inte den kyrkan, ska ni gifta er på vintern? vilken kyrka blir det då?
FrökenEmilie..
Min man är konfirmerad i selånger kyrka...
Vi kommer att gifta oss i Selånger kyrkoruin...
Vi gifter oss midsommardagen 2005
vi gifter oss 6 augusti 2005 här i helsingborg, men såklart hade jag gärna gift mej på alnö eftersom jag är därifrån. Men men.. man kan inte alltid få som man vill *ler*
Siouxe...JAg förstår dig, det är vackert på Alnö..men som du säger man kan inte få allt..Tror säkert att ni kommer att få ett underbart röllop i Helsingborg oxå...