• fruSolli

Lokal Sundsvall

jippi! vi vill gifta oss i alnö gamla kyrka, och behöver tips på festlokaler centralt eller på alnön, behöver verkligen tips! kul att det är fler här från sundsvall! kanske man kan träffas någon gång och planera lite med likasinnade ;)

• fruSolli

siouxie: ohh tack så mycket, ska kolla på de ställena och prata med min pojkvän! min mail är emelie@dsi-it.com

glömde och säga det vi ska gifta oss på sommaren, det är inte förens 2006... men man kan ju inte låta bli att börja planera

när ska ni gifta er?

Nikita14: varför blev det inte den kyrkan, ska ni gifta er på vintern? vilken kyrka blir det då?

• fruSolli

ohh va kul blir lite avis på att ert bröllop är närmre än mitt ;)

• fruSolli

man vill ju inte att lokalen ska se ut som skik!!! det dr lät inte som en bröllopslokal :-/

• fruSolli

hulistugan är jätte fin, var där med en klubb jag tränade med för 2 år sen då var den riktigt uppfräshad! men jag har svårt att själv se ett bröllop i den eftersom jag varit där med skolan i lågstadiet ett antal ggr och fått riktigt hemska skidminnen av stället!

• fruSolli

ett annat tips på alnö sommartid är vindhemsrsturangen! den är fin, men då köper man ju mat av resturangen... finns en dansbana utanför också! finns ett selglar hem man kan hyra också där ett 10-tal gäster kan sova!
    har stuga där så jag är där ganska mycket och jag har varit på resturangen på 50årsfester och bröllop och givetvis seglarfester!

Svar på tråden Lokal Sundsvall