Mastermind: ja, fast så akn du ju inte göra. Man måste väl få svara...
jag ÄR lugn, blir bara lite irriterad på att allt ska vändas och vridas och ifrågasättas i allt man skriver. Jag skrev till dig att min mening aldrig var att skrämma nån och jag har aldrig anklagat något heller. Varför jag skrev om hur du skulle svara var för att du visade så lite förståelse för att man kanske vill dubbelkolla innan man svarar på nåt personligt men ändå utlämnade du inget av dig själv...
Om du tycker jag hackar på dig så beror det kanske på att du började med att ge dig på mig. Jag måste väl få försvara mig då eller? Jag tycker det är jättebra att du vill hjälpa, det vill ju jag med - annars vore jag ju inte här... Men det har varit många ingående frågor om sex som varit av troll, så när jag såg ett ifrågasättande svar slog det mig att det kanske kunde vara så. Det är ju mest för att folk inte ska bli avskräckta ifrån att hjälpa, vilket ju händer ibland...
Hoppas verkligen inte att det finns sura känslor, jag hyser inget agg emot dig. Gillar bara inte att bli anklagad och sen inte få sina förklaringar godkända..