Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
God morgon!!
Jag hittade gardinerna sent igår kväll, i en plastkasse med olika julservetter!?!
Så idag ska de sättas upp.
Ha en trevlig onsdag damer!!
Själv så jobbar jag till 21.
Själv så är jag själv till 20.00 på fredag, min m2b ska iväg till Göteborg och jobba :(
God morgon!!!!!
hej hej...här ör gardinerna fortfarande spårlöst försvunna
Stämmer det att vi bara har 5 dagar kvar på denna tråd??? Hur många inlägg då??? Känns konstigt att börja på en ny tråd igen.... vi hinner med många nystartade och avslutade trådar innan alla har gift sig :)
Räknade lite på det... Med det antal dagar jag har kvar till bröllopet
så kommer jag hinna med 4,7 nya trådar till!!
Hehe 4,7 trådar :)
Hur är det med er alla i julstöket, stressigt? Eller hinner vi med nån träff före jul? Vore ju skoj tycker jag iaf.
Börjar få lite små panik över planeringen nu helt plötsligt. Vet inte i vilken ände jag ska börja, men känns som om vi är sent ute just nu iaf. Fast det är ju långt kvar till augusti visserligen, men ändå. Kanske man borde ha hunnit fixa material till inbjudningarna iaf? Nå väl, först ska det fixas julkort... :)
*stressa i julröran*
Ska på mässa i helgen förresten, hantverksmässa. :) Ska bli super skoj!
*shoppa shoppa shoppa* ;)
Ha det bra!
December är det rätt fullt upp men som sagt skulle det vara kul att hinna träffas iaf!
En liiiiten träff kanske?
Nästa vecka (v.50) kan jag måndag och tisdag och fredag.
Veckan efter det (v.51) kan jag bara tisdag och torsdag.
V.52 är det fullt upp!!
Jobbar dessutom på julafton i år.
Hur är det med er andra? När kan ni??
Ha det så trevligt på hantverksmässan Elfva! *avis*
Var på stan med emrika idag.
Köpte en BH på Annas under.
Vad de var duktiga och trevliga!!!
Jag har visst köpt helt fel kupstorlek på mina bh:ar...
Lite lagom pinsamt!
Vilken skillnad det blev när hon tog fram en i rätt kupstorlek som jag fick prova!! Underbart skön!! Och snygg!
Kunde inte låta bli att köpa den trots att det är nästan två veckor kvar till nästa lön, och pengarna rinner iväg fortare än nånsin!?!
feb05,
såg "dina" underkläder. Såg att de fanns i rött också, läckert!!
God morgon!!
Fredag idag, vilket innebär sista arbetsdagen i veckan för många... dock inte för mig. Jobbar 8 dar i rad nu, med start kl 14 idag.
Ska baka lite mer lussebullar innan jobbet, de första jag gjorde gick åt i ett nafs!!
Det är ju så gott!
Ha en trevlig helg alla!!
Klart att det skulle vara kul att träffas. Jag måste kolla almanackan på jobbet bara... det enda jag vet är att den 14 fyller jag och den 15 ska vi bowla, så då kan jag inte...... annars tror jag det finns ganska många luckor :) Så en liten träff ska vi nog hinna med!!!
Agnelia, vad kul att du hittade underkläder på Annas Under. Jag hittade inga...bara till m2b, det kostade 400kr för ett par boxer!!! Aj, aj.... men fin blir han ;)
Nu är det dags att cykla till jobbet... ha en bra fredag tjejer!!!