Ny tråd - BT-träff Västerås
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Ser ut som om vår tråd blivit avstängd...den tog väl för mycket utrymme kan jag tro...
Vi får väl fortsätta här istället!
När blir nästa träff tjejer?
Tack för senast.... ser fram emot nästa gång!
Jag har haft en rejäl sovmorgon idag efter min heldag på vildmarkshotellet i går... det var en riktig heldag med jobbet...pust!!!! Men nu ska jag njuta av helgen!
*gäsp* Så var det måndag igen...
Bakade lussebullar igår kväll!
Så nu har jag nåt gott till eftermiddagsrasten på jobbet!
Annars blev det inte så mycket gjort i helgen, rätt skönt det med!
Ha en bra dag tjejer!!
mums med lussebullar...har inte hunnit baka nåra än....jobbade fredag och lördag och då passade jag på att äta ett halvt pepparkakshus tänk vad bra med kunder som petar ner kartonger i golvet ibland
39 inlägg till så har vi slagt gamla tråden
Så var det måndag igen...tänk vad helgen går fort!
Denna helg gick alldeles för fort...kom ju hem så sent i fredags. Sen var det dansavslutning i lördags...åh vilken avslutning!½!!!! Massa alkohol och dans mellan 18 - 02.20.... snacka om att jag var död i söndags :) Fast jag hann med lite julmarknad på Engsö!
God morgon!!
fy vad irriterande !!! köpte en ny gardin till barnas rum förra julen...men jag kan inte hitta den nu jag vet inte var jag kan ha lagt den...hade hoppats på att få se söta tomtar i deras rum vid det här laget men nu stirrar jag bara på den blå/gula Kalle Anka gardinen istället...den fina guldiga stjärnab kommer inte riktigt till sin rätt däe den dinglar under Kalle och Knattarna i den lilla röda bilen ...
Välkommen i klubben!
Jag kan inte hitta min köks-julgardiner! Har letat och letat i två dagar!!
Har redan tagit ned de andra gardinerna så nu är köksfönstret gardinlöst! Ser lite naket ut...
Hoppas vi båda hittar gardinerna, förr eller senare!
Och vi som knappt har gardiner i våra fönster...fast vi har ju förstås flyttat nyligen...