Vilka gifter sig 13/8 2005 ?
Jag har ställt den här frågan förut och fått några svar.
Nu tror jag att det ramlat in fler 13/8 2005 brudar, och det skulle vara kul att se hur många vi är.
Jag har ställt den här frågan förut och fått några svar.
Nu tror jag att det ramlat in fler 13/8 2005 brudar, och det skulle vara kul att se hur många vi är.
Hej alla 13:e aug brudar!
jag har inte heller fått skriftligt från kyrkan, men vi ringde igår och dubbelkollade så att vår bokning var registrerad, och det var den som tur var!
Annars ligger alla planer fortfarande lite stilla eftersom vi väntar på besked om vi får den lokal vi vill... suck, vi har väntat i evighet nu känns det som...
Soon to be, vi flyttade till vårt hus för tre månader sen, jag vet hur det är! Men gud vad vi trivs i vårt nya fina hus!
Hej tjejer!
Här är en till 13/8 2005 brud, vad många vi var! Poppis datum!!
Vi har bokat kyrka och festlokal, ska definitivt ringa kyrkan och be om skriftligt imorgon!!!
Festlokalen ska vi till på söndag för att börja planera med personalen.Det ska bli spännande
Ja, vi börjar bli en hel del här nu! Kul!
Jag har bokat fotograf nu också, fler och fler bitar faller på plats, skönt tycker jag! Nu är det bara lokalen som jag vill veta om vi får! *suck*
Aj, aj "vår" fotograf är preliminär-bokad den 13:onde av ett annat brudpar. Typiskt!! Han skulle kolla om dom bestämt sig och ringa tillbaka till mig. Håll tummarna att dom bestämt sig för någon annan. Vi vill ha honom, han tar bilder som verkligen passar vår stil. Aldrig att jag trodde att man skulle vara ute i så god tid när det gäller bokning av alla små-delarna på ett bröllop.
Men, inte är det ett så stort problem egentligen. Gifta blir vi ju, med eller utan just den fotografen.....det är bara det att när man liksom bestämt sig för en...
Behövde bara skriva av mig lite....
Kram
Soon to be,
typiskt! Jag håller tummarna för att de har bestämt sig för nån annan! (det kanske är någon här inne också, det är ju samma datum... Det är inte vi iaf, vi har ju bokat vår ) Jag trodde inte heller att man behövde vara ute i så god tid, men det behöver man visst... Vi har inte ens börjat kolla på catering än, men det kanske man ska göra snart...
Ska också har bröllop den 13 augusti. Kul att vi är flera. Hur långt är ni med planeringen?
Jag och min sambo har precis varit och bokat vår fotograf!!
Känns jättebra!
Hej på er!
Hittade en relativt billig (jämfört med ett par jag kände till) leverantör av inbjudning-/tackkort mm. TÄnkte bara dela med mig . Hade jättefina kort med Kallor på som jag tänkte ha eftersom jag ska ha Kallor i brudbuketten. Så det blir en röd tråd liksom....
www.kortdesign.se
De var verkligen jättefina. Jag ska också ha kallor. (Vet någon villka färger Kallor finns i? Har sett vita och röda...Finns det flera?)
Jag och min m2b ska göra våra egna trycksaker. Det blir (minst) 40 inbjudningskort, 80 program, 80 placeringskort, 80 vigselprogram, 40 tackkort.
Tror att vi kommer vara lagom trötta på att klippa och klistra efter det :o)
Hej tjejer:
Har gjort en liten sammanställning på oss 13/8-2005 brudar som hittills trillat in på vår tråd.
Marisha-69, Trosa/Södermanland
Soon to be, Höllviken/Skåne
Hermione, Genarp/Skåne
Leoniden
Anna gbg, Göteborg!?
Sofia28
Hollie
USA Lina
Har inte lyckats lista ut vart en del av er tänker stå brud, så fyll gärna i om ni har lust att avslöja det.
Hur går det med planerandet?
Själv ligger jag lite lågt ett tag, vi har gjort så mycket redan att det liksom är lite stiltje och tid för det "vanliga" livet just nu
Väntar med spänning på mina klänningar som ska komma i november och hoppas att jag ska kunna gå ner några kilo tills dess.