• _Sommarbrud_

27 augusti 2005

Vilka mer än jag är det som gifter sig då?

Berätta gärna lite om er..?
    Tex..Vad heter ni och eran blivande?
    Hur gamla är ni?
    Bor?

Själv heter jag Therese,min blivande man heter Björne (Björn)..Jag blir 21 nu till hösten och han är 23..
    Vi bor i en förort som ligger söder om Sthlm..

• Svar på tråden 27 augusti 2005
  • Millemo

Vi gifter oss då!

Tidigare kunde vi inte bestämma oss om vi skulle gifta oss 27/8 eller 3/9 - men har bestämt oss för 27/8.

Vi har bestämt vart festen (i Göteborg) ska vara och förmodligen kommer vi att gifta oss i Kungälvs Kyrka vid Fars Hatt. Därifrån åker vi förmodligen båt till stan.

Jag är från Uddevalla, Camilla 26 år och sambon Nicklas 25 år är från Göteborg. Ska snart flytta till centrala Gbg - våran första gemensamma lägenhet!

• _Sommarbrud_

Va skoj att vi gifter oss på samma dag!

Å va spännande med egna lägenheten!

• Millemo

Ja, det ska bli spännande! Lite att planera med flytten och planering inför bröllopet, kul - jag älskar att planera!!

Hur går det för er i planeringen? Vet ni vart ni ska gifta er och vart ni ska ha festen?

• _Sommarbrud_

Jag är åxå en sån som älskar att planera..

Vi har bokat kyrka,och tänkt ut lokal..Ska ringa dit på måndag å höra om vi kan få ha festen där..

Ni då?

• Hjässan

Hej hopp!

Här är en till som ska gifta sig den 27:e...

Jessica heter jag,brudgummen Björne.28 & 29år + son på 2.Vill att allt ska hända NU!!!

• Hjässan

Men det är ju ett helt ååååååår kvar...

• Miss J

Här är en till!!!

Kul att se att det är fler som börjat planera.
    Bor utanför Göteborg, i Ale...
    Josefin heter jag 25 år & min blivande heter Martin 30 år...
    Vi har inte bokat ngt än, men nu i höst ska vi försöka få det mesta fixat så att man kan ägna sig åt alla detaljer som återstår...

Kram på Er alla!

• hipsterlillamy

Här har ni en till den 27/8.
    Kul att vi får följas åt med planering och sånt. Kan nog behöva ett och annat råd!!=)
    Linda (27 idag) och min sambo Johan. Vi bor i norra delarna av landet.
    Byggde hus som blev färdigt januari 2003.

Vi har inte kommit så långt í planeringen. Bestämt färgtema, hur vi ska vigas och kanske festlokal. Ska kontakta dom i veckan tror jag!!

Kramkram på er

• _Sommarbrud_

Kul att se att det är fler som gifter sig på samma dag..Vore kul å följas åt under det kommande året å ge råd å prata bröllop med varann,eller vad säger ni?

Svar på tråden 27 augusti 2005