• Höstbrud-04

25:e september närmar sig

Hej alla septemberbrudar!

Nu är det verkligen inte långt kvar! Hur har ni det med planeringen och bröllopsnerverna? Jag växlar mellen enorm gladje och viss nervositet, men här är det absolut under kontroll. HUr går det för er?

• Svar på tråden 25:e september närmar sig
  • Höstbrud-04

Hallå!

Det verkar som att vi alla börjar bli stressade inför den stora dagen. Vi har tack och lov nästan allt klar nu. Ska fixa presenter till diverse medhjälpare, göra färdigt placeringskorten och skriva ut vigselprogram och lite annat. Så nu börjar vi kunna slappna av.

Jag vill komma med ett gott råd. (Hoppas att ingen tar illa upp.) Se till att ni hinner ta det lugnt och vila ut inför bröllopet!! Det är väl bättre att man mår bra och kan vara fullständigt närvarande i det som händer, ävern om en del detaljer inte blir som ni tänkt er? Försök ta hjälp av andra. Vi har kunnat lägga ut mycket på värdarna, familjen och några vänner. Lägg er sen inte i det andra ska göra mer än nödvändigt.

Jag vet många som stressat in det sista, så att de på bröllopsdagen varit för trötta eller mått dåligt för att kunna ta del i och njuta av dagen fullt ut. Hoppas att vi alla kan klar oss ifrån det. Det är hög tid att se till det!
    Lycka till med förberedelser och relaxing!

• kajsa kavat

Höstbrud: Jag vet, det är inte bra att stressa så här på slutet..försöker intala mig det varje dag. Men detär ju lite svårt när man inte ens har vigselprogrammen klara.. Sista kvällen innan ska vi i alla fall inte göra nåt har vi bestämt, det vi inte hunnit göra då får vara. Vi ska bara käka en god middag och sen försöka sova (hehe, hur nu det ska gå )
    Hur går det för er såhär på sluttampen?

• Kasse

Hej på er.
    Just nu om någon frågar mig så är allt bra. Men jag får lite stressattacker med jämna mellanrum och då tror jag inte att det kommer bli nåt av något på lördag. Iallafall. Vigsel- och festprogrammen ska skrivas ut idag så i kväll blir det till att häfta lite.
    Annars så försöker jag att få ihop logistiken på fredag. Eller rättare sagt försöka tänja på tiden så att den räcker till.... japp. Men det går nog. Det måste det göra iallafall.

Ha en bra vecka och på lördag smäller det!

• Höstbrud-04

Jag har blivit förkyld!!! Har tillbringat större delen av helgen i sängen med feber, huvudvärk och förkylning. Min blivand har legat sjuk han också. Det finns inte riktigt tid att vara sjuk nu. Vi har egentligen hunnit med det mesta nu, men vissa saker är kvar. Måste ut och fixa massa ärenden på stan: Köpa fotoalbum/gästböcker, presenter till medverkande, hämta ringar, betala fotografen. Jag hade tänkt hinna ägna mig åt lite mer skönhetsvård också... men det får bli som det blir, bara vi blir FRISKA!

• Kasse

Ååå, stackars dig höstbrud! Försök att slappna av och sov så mycket du kan och hinner! när jag är förkyld brukar jag dricka det här panodilpulvergrejen med svartvinbärssmak. Finns på apoteket. Men jag kan förstå att det är svårt att slappna av. Har ni badkar? ett varmt bad och en varm kopp te kanske kan få dig att slappna av och kanske känna dig liiite bättre.

Själv har jag en inflammation i höger axel som gör att jag egenligen inte ska använda datorn (måste i mitt jobb) och inte köra bil (har hur många ärenden som helst.. så jag måste) jag hoppas att jag blir bättre till lördag så jag kan vrida på huvudet ordentligt

• kajsa kavat

Hej på er!
    Har hämtat klänningen och fått hem ringarna! Är JÄTTENÖJD!!! Så skönt att i alla fall det är klart!
    Stackars dig höstbrud..hur går det med förkylningen? Känns som vi varit förkylda ända sen mitten av augusti, har turats om i familjen liksom. Men, peppar peppar, tror vi är på bättringsvägen
    Nu är jag ledig fram till bröllopet, ska bli så skönt. Har en låååång lista på saker som ska fixas, men jag tror faktiskt vi börjar få överblick över det hela nu. Vi ska nog hinna utan att stressa.
    Kram Kajsa

• Kasse

Var och hämtade klänningen i går. Sitter som gjuten!
    Och när jag kom hem så hade sambon vikt alla vigsel- och festprogram själv och häftat festprogrammen också. Hurra! Plus att en massa andra smådetaljer var lösta... tror nog att vi ska få rätsida på det här också.
    Nu får vi bara hålla tummarna för att vädret blir lite bättre. här i Gbg är det grått och mulet just nu med ganska mycket regnskurar...

• kajsa kavat

Hur går det för er flickor? Fullt upp?
    Är allt under kontroll?

Här börjar saker och ting äntligen ordna upp sig, ska skriva ut allting ikväll sen är det mesta klart! Skönt!

Kram på er!

• Kasse

Hej!
    Vi har allt klart! I morgon ska det bara dukas och det gör min blivande man tillsammans med sina systrar. Jag har inflammation i axeln och vilar fortfarande. Skall därför bara ta det lugnt i morgon, möta upp vänner som kommer långväga och vara ute i det fina vädret

Jag önskar er alla en underbar dag på lördag!

Kram K

• Höstbrud-04

Imorgon är det dags!

Allting är klart. Vi har varit och övat i kyrkan nu. Jag ska bara bada fötterna, måla naglarna... Jag försöker koppla av men det är inte särskilt lätt. Det knyter sig lite i magen.
    Är5 det någon mer än jag som kommer ha svårt att sova ikväll?

• KKB

Hej systrar!

Jag räknar med att sova gott snart, då jag sov bara typ två timmar i natt... Hoppas på gott väder imorgon och att allt går bra för Er (och oss ;)) Vi hörs här igen om ett par veckor!

*kram*

• kajsa kavat

Konstigt nog är jag inte alls nervös! Har väl inte riktigt fattat än... Vi hade en del saker kvar idag att göra ändå men det ordnade sig till slut.

Tänk vi ska gifta oss imorgon!!!!! Det är ju inte klokt egentligen!!
    Skriv snart å berätta hur det gick!

Kram och lycka till

• KKB

Ååååh vilken underbar dag :D :D :D

Vi hörs om ett par veckor, åker på smekmånad snart...

*kram*

• kajsa kavat

Hade ni trevligt på er stora dag flickor??

För oss gick allt super! Bara någon liten detalj som inte gick som det skulle annars klickade allt! Å vi kände oss SÅ fina!

Om ni är nyfikna så har vi nu äntligen fixat hemsida:
    www.andreasokajsa.tk

Kram på er!

Svar på tråden 25:e september närmar sig