• Höstbrud-04

25:e september närmar sig

Hej alla septemberbrudar!

Nu är det verkligen inte långt kvar! Hur har ni det med planeringen och bröllopsnerverna? Jag växlar mellen enorm gladje och viss nervositet, men här är det absolut under kontroll. HUr går det för er?

• Svar på tråden 25:e september närmar sig
  • kajsa kavat

Hej höstbrud-04!
    Skrev just i den andra tråden! Kan du inte hoppa in där istället?

• Höstbrud-04

Ok, jag kliver över till andra tråden...

• KKB

Men då kan vi använda den här tråden efter de stänger ner den "gamla" :D

• kajsa kavat

*knuffar upp*

Tänkte göra som KKB sa och börja använda denna tråden nu när den gamla är avstängd.

Usch idag blev jag plötsligt så nervös! Fasiken vad tiden går fort!!! Denna veckan har bara svischat förbi utan att jag hunnit göra någonting känns det som.. Hur ska det gå?? Kommer jag hinna???
    PANIK!!!!

• Höstbrud-04

De har precis varit och hämtat min blivande... Dörren slets upp och in kommer 7-10 killar i overaller och pappåsar på huvudet. Min pojkväm blev uppsliten från stolen och fick luva neddraget över ansiktet och händerna ihopbuntade med gaffatejp. Det låter kanske lite butalt, men han kommer att få koanonkul. Fem minuter innan de kom pratade han med sin bror om att han inte visse hur det skulle bli. alla hans vänner bor så utspridda.... Ha, ha... (Jag hade så roligt åt det, eftersom jag visste att de skulle storma innär som helst.)

Vi fick äntligen bordsplaceringen klar igår! Det känns bra.

Igår var jag på stan och köpte en jättesnygg body att ha på bröllopet. Jaghar känt mig oroad för underklädsfrågan. Imorgon ska jag prova in klänningen...

hur går det med era förberedelser nu?

• KKB

Hihi, denna är den tredje 25:e september tråd jag skriv i :)

Ja, var har tiden gått??? Vi har inte ens hunnit välja låt till vals eller öva än... Men bordsplaceringen är gjort, såsom snart vigselprogram. Tog med min blivande till pappersdjungeln igår och handlade :) Skall träffa toastpar ikväll och gå genom en massa detaljer. Gick också runt i mina skor i fredags och jag tror inte de kommer skava! På tisdag är det dags för slingor och provuppsättning och på onsdag ny träff med pastorn.

Men möhippa? Väntar fortfarande...

• Trasselsudd

Vi var och hämtade ringen igår och jag svävar på små moln! SÅÅÅ fin!
    Ska göra vigselprogram nu...

• kajsa kavat

Höstbrud - vad spännande!!

Vi har varit på Bauhaus och inhandlat kakelplattor att ställa blockljusen på. Mycket stolt över den idén! Billigt blev det också Alltså ett problem mindre.. Men dukarna håller jag fortfarande på med och servettringarna likaså, känns som evighetsprojekt *suck*
    Vigselprogram och sånghäftena är påbörjade men inte klara än, det är väl det som kommer ta längst tid antar jag.

Efter vissa moraliska dilemman huruvida det var värt pengarna eller ej har jag nu också till sist bokat tid för nagelförlängning och fransk manikyr. Kommer kännas SÅ lyxigt!

Kasse: Hur gick det med era beskrivningar av alla gästerna? Vi är fortfarande inte klara...

Men men.. man hinner väl förmodligen ändå till slut

• Kasse

Hej på er!!

Himmel och hav vad tiden går fort!!! Hänger ju inte med mer... men jag har full förtroende för att vi alla kommer hinna klart i tid!

Kajsa: Sambon och jag har precis avslutat bordsplacering och alla beskrivningar på gästerna. Eller ja, nästa alla. Några detaljer kvar på en eller två.. måste fundera lite. Var ju inte sååå enkelt som jag trodde.
    I fredags hade vi vigselsamtal med vår präst. Tror att stundens allvar infann sig för både mig och min sambo. Känns bra att det är min bästis som ska viga oss. Det var ett väldigt bra samtal.
    Ska i veckan göra klart fest- och vigselprogram så det är klart till helgen. Annars är nog det mesta under kontroll. Nu längtar jag jättemycket till den 25:e och det är ju inte så långt kvar...

Kram till er alla!

• Pricketrollet

Hejsan alla september brudar!!
    Är man för sent ute?? Gifter mig oxå den 25! Vi bestämde oss för säkert för en månad sedan. Is i magen, javisst! Förra veckan fixade vi lokal, vigselförättare, klänning och alla inbjudningar. Inte minst berättade för våra stackars föräldrar!!! ;) Bara "lite" kvar nu jhu.. Imorgon är jag ledig från jobb så då skall catering, gubbens kläder fixas, ringen skall graveras och fotograf skall bokas. Det känns helt galet men ack så underbart!!! Längtar tills den 25é!!!

Svar på tråden 25:e september närmar sig