målar ni tånaglarna?
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
Nix, varken på tårna eller fingrarna. Jag sminkar mig inte heller, inte ens till fest. Har inte lust och tycker inte att det är min stil. Tycker ärligt talat att det ofta ser lite konstigt ut på de flesta. Tur att det inte är så poppis bland killar :)
Och vad kvinnlighet beträffar så är jag det kvinnligaste som finns om man frågar min sambo och inte helt hopplös om man skall döma efter andras reaktioner heller.
Ja jag målar min tånaglar, jag har en ljusrosa färg, det har jag året runt.Jag känner mig både frächare och piggare när jag sminkar mig.Men jag tycker inte det är fint med flr mycket smink det ser bara konstigt ut.
Jag brukar måla dem ibland när jag vill pigga upp mig lite, ofta lila eller gröna eller någon annan färg, går ofta barfota här hemma och då kan det vara lite trevligt att se ner på sina målade tånaglar emellanåt. mer sällan målar jag naglarn apå händerna för att det skavs bara bort och ibland när jag jobbar (pluggar annars) så får man inte ha nagellack, tex i vården.
Under en period hade jag fel på en av mina stortånaglar så att den var väldigt ful. Under den perioden målade jag tånaglarna på sommaren. Nu har det läkts, vad det nu var, och då har jag också slutat med nagellacket.
Jag målar för det mesta tånaglarna i allt från ljusrosa, till mörkrött, blått och grönt. Kanske är en smula fånigt eftersom ytterst få ser ens tår, men jag gillar det.
På vårt bröllop kommer mitt blå bestå av blått nagellack på tårna.
Däremot målar jag aldrig fingernaglarna annat än med genomskinligt nagellack och sminkar mig sällan...
Jag har alltid målade tånaglar eftersom jag ständigt går runt i sandaler, anser mig väldigt kvinnlig trots att jag alltid väljer starka färger som blått, lila, ceriese (hur det nu stavas), grönt osv ;). Till bröllopet tänkte jag dock välja en ljus rosa färg och fransk manikyr på fingrarna. Har man snygga tånaglar så är fransk manikyr jätte snyggt där också men mina naglar måste tyvärr hållas för korta för det. Vilka härliga problem vi har, hi hi.
Jag malar inte alltid tanaglarna men ska nog gora det till brollopet. Jag tar nog nagon ljus farg. Ljusrosa eller beige/rosa kanske...Forst hade jag tankt att ga till salong och fa det gjort men nu tror jag att jag gor det sjalv.