målar ni tånaglarna?
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
Målar alltid tånaglarna hela året runt. Just nu kör jag med Silverfärgade. Innandess körde jag ofta med rött.
Jag har aldrig varit mycket för att måla tånaglarna, för mina naglar är så himla små, det ser bara konstigt ut, som små duttar med färg på alla tår utom stortån... :)
Nej inte sedan min medicinska fotvårdare varnade mig för att det inte var bra för mina tånaglar. Jag har nämligen haft svamp under två tånaglar
Tycker som Jema att mörka färger bara passar till 50+ damer.
Jag tycker inte om fötter, och att måla tånaglarna tycker jag bara drar till dem mer uppmärksamhet än de behöver. Kanske har lite fobi, men jag tycker verkligen att ALLA fötter är fula.
Jag brukar måla dem machande till skorna: om det är diskreta skor (platta sandaler och dylik.), transparent eller ljus färg, och är det hög klack kör jag med starka mörka färger. Jag tycker att det finns få saker sexigare och kvinligare än en tjej i högklackade sandaler med mörkröda tånaglar. Det ser så fräsch ut på sommaren!
Nix! Mina fossingar är vackrast utan spackel!
Finns ett jättesnyggt sätt som jag brukar måla MINA tånaglar på som nog de flesta inte tänker på-men naglar är mitt yrke så, ta vit färg-måla franskt med ett penseldrag. TORKA!! Ljust färgat lack-som låter det vita skina igenom lite grann-rosa, lila eller nåt man trivs i. 2 lager-så överlack, Ja glöm inte underlacket!! Fräscht utan att vara skrikigt passar till ALLT!!
Måste säga att jag tycker att fransk manikyr på tånaglarna ser ganska gräsligt ut. Det ser ut som om man har långa tånaglar - vilket jag är helt allergisk mot.
Nej det skulle aldrig fall mig in att måla tånaglarna, tycker inte att det är snyggt!
Japp, jag målar när jag orkar fixa... För man måste fixa fötterna jättenoga om man ska måla naglarna (precis som man måste göra med händerna enl. min åsikt)
NÄR jag målar blir det det som passar humöret för dagen :) Just nu är de glansigt lilarosa för det passade till midsommarkläderna :) Kan dock lika gärna bli knallblått, rött eller beige beroende på.
Håller med Monn om att fransk manikyr på tånaglar är lite otäckt... De ser längre ut och långa tånaglar är ju som bekant "bläk" ;)