målar ni tånaglarna?
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
ja jag veeeet ... en jättebagatell men jag är ändå nyfiken!
målar ni tånaglarna o isf vilken färg?
brukar alltid ha mina i nån mörk röd färg på somrarna men det känns inte riktigt som om det passar sig...
Jag målar nästan alltid tånaglarna. Gärna i en färg jag inte skulle ha på händerna som tex himmelsblå, mörklila eller vinröd.
Nej. Tår o dess naglar är äckliga och behöver inte dra till sig uppmärksamget genom att vara målade. (Har viss fotfobi :) )
Fast fötterna ser ju betydligt mycket FRÄSCHARE ut med målade tånaglar! Fötter är ju inte särslkilt snygga i sig, så varför inte göra dem vackra??!
självklart att man målar tårna,ser fint o somrigt ut
Jag målar tånaglarna på sommaren..för då har man ju oftast sandaler. Brukar använda ljusa färger som pärlemorrosa och vitt oftast,eller så har jag mitt nya nagellack från Isadora som är ljusblått o skimrande..älskar det !
Jag målar dom ibland...men oftast på sommaren.
Tycker fötter är vackra! Om det nu är fina fötter, annars är dom äckliga!
Jag gillar ljusa färger på sommaren, gärna vit pärlemor eller ljust rosa. Det känns fräscht mot solbrännan man får!
T gärna brun utan sol på fötterna (ovansidan) med och nyfilade, smöejda och lackade kan utan problem visa fossingarna!!!
Ja, på sommaren brukar jag måla mina tånaglar då jag har gjort vid mina fötter.
Jag brukar använda ett genomskinligt lack eller färgen jag använder till franskmanikyr.
Jag tycker att röda eller mörka tånaglar är så fult. Det passar bättre på kvinnor i 50-årsåldern än till yngre personer.
Jema
Jag målar mina tånaglar, i vitt eller ljust ljust rosa, det ser fräscht ut mot solbrända fötter (och har man inte solbrända kan man ta på lite brun utan sol). Tycker som Jema att mörka färger är ganska fult.