Februari/Mars 2005
Finns det någon fler som funderar eller planerar att gifta sig i februari eller mars nästa år?
Finns det någon fler som funderar eller planerar att gifta sig i februari eller mars nästa år?
Sweetlinda!!!
Länge sedan jag såg till dig på BT! Du försvann ju helt från tråden!
Går det bra med planeringen?
7 månader kvar..
Miranda:
Jo jag lever. Jag fick en släng av kalla fötter och ville bara spy på allt som hade med bröllop att göra..det har varit en jättejobbig period.
Men nu är allt bra igen .-) Så nu är det bara att fortsätta planera. Själv då?
Jättekram Linda
Sweetlinda,
Jobbigt! Känner igen det där... har inte varit så "låg", men allt som oftast dyker tanken upp "vi kan fortfarande åka utomlands o gifta oss o slippa allt bestyr..."
Förberedelserna är lite i stiltje nu under sommaren. Detta beroende på att sambon praktiskerar i USA ett par månader (men nu är det bara 2 veckor kvar
Tänkte jag skulle fixa o dona en del själv, men det är inte alls lika kul, så det mesta ligger på hyllan så länge.
Har dock anlitat en sömmerska för att sy min klänning, och det känns jättelyxigt o bra på alla sätt!
Har oxå beställt material till bordsdekorationer, kort etc, som bara väntar på att börja pysslas med.
Och idag skall jag hämta ut våra förlovningsringar! DET är jättespännande! Förlovningen blir ngn gång i augusti, då vi även skall avslöja våra bröllopsplaner för familjen!
5 februari-05 är vårat datum
Japp! Februari blir det fast i värmen i Västindien.
Våra planer börjar ta form så smått, men än är vi långt ifrån att boka nåt. Vi har nog bestämt vilken kyrka vi ska vara i, om det nu rymms så mycket folk som jag tror att det blir i den... Funderar på att ha festen i Bergsgården i Umeå. Det borde blir mysigt med en öppen eld i mitten av rummet. Alternativet är Skogis kårhus. I kårhuset kan man också ha öppen eld och det är nog det bättre alternativet om vi gör maten själva. Ack så mycket man måste bestämma!
Cinnamon: Är du skogis, eller hur kom du på tanken att vara där? *nyfiken* Öppen brasa är ju toppenmysigt...
Vi gifter oss 19/3- 05
Japp, jag är Skogis. Ja öppen brasa känns som det vore ruskigt mysigt. Fast då kommer allas finkläder att lukta brasrök sen, men det kan det väl vara värt.
Cinnamon: Antar att det ok att berätta för dig, vi skickar ut inbjudningskorten i veckan, men vi ska vara på Skogis 5 jan!!! Så kul att nån mer har samma tankar... Vad jag förstår är vi första skogisparet som har bröllopsfesten där! Jag är inte skogis, men känner mig som det efter alla fester jag varit på där med min skogissambo!
Maila mig gärna, blev så attans nyfiken på vem du är- kanske vi har träffats?!? Maila om du har lust... bertha_ko@hotmail.com