Februari/Mars 2005
Finns det någon fler som funderar eller planerar att gifta sig i februari eller mars nästa år?
Finns det någon fler som funderar eller planerar att gifta sig i februari eller mars nästa år?
tigger - vi gifter oss samma dag som er :)
söder om stockholm!
Jag vet av några ställen som erbjuder turridning i Umeåtrakten. Jag vet inte om de kan ordna släde inne i stan, men de kanske vet av någon annan som vet. Hörnsjö turridning, Håknäs hästbruk och Åsbo hästbruk är de jag kommer på nu. Åsbo erbjuder bröllopskörningar såg jag på deras hemsida nu! hem.passagen.se/asbohastbruk/
20th century fox:
Vad kul! Låt oss hoppas på en strålande dag med någon halvmeter snö!!! Mindre än 8 månader kvar...
Kram Tigger
Åh, vad glad jag blev. Var några dagar sedan jag var inne här och det fanns ju en masa trevliga svar att läsa! Tack...
Cinnamon: Tack för hemsidan, jättebra! Så skönt att ha lite mer än gula sidorna att gå på, det funkar ju till en början men det är så skönt om man vet att någon annan tipsat och tyckt till om sakerna!
Jo, massa snö ska det va! Hoppas att även ni i Stkhlm får riktigt med snö!! Kram V&G
V&G,
vad har ni tänkt ha på er i släden (burr)?
Stiliga Amelia,jag säger det samma, brrr! Men vill man ha kul får man lida pin!! I januari finns det risk för -20 grader, så det vill till att ha nåt gott om benen. Men vi har väldigt kort sträcka faktiskt, mellan kyrka och middagsställe, så de fem minutrarna njuter jag gladeligen iskall luft! Och man brukar väl säga att het kärlek värmer den kallaste luft?? Eller nåt...
Om det är en så kort stund räcker det nog med en varm pläd att lägga över benen. Men se till att den har legat inne innan, annars kyler den nog mer än den värmer!
Nu har jag börjat få sambo att föstå att man kanske måste ha mer än två-tre månader på sig att planera ett bröllop. Och så sa han att han kommer att ha mycket tid att fundera under semestern... Han är med på mitt val av kantor. Det blir min körledare och det är jättebra för henne känner jag ju väl och litar på. Då var det bara massvis kvar att bestämma, en sak i taget så blir det nog bröllop tillslut.
Vi gifter oss 050205 mitt i djupaste småland! Det blir förhoppningsvis häst och släde för oss oxå - kommer att bädda in oss i plädar på vägen! Annars är det massvis av marshaller, ljus, lyktor och facklor som gäller. Kyrka och festlokal är bokad. Skönt att slippa "slåss" om lokaler, kyrkor, fotografer och frisörer - är ju inte lika många som gifter sig på vintern direkt!
Hej, här är en till!
Vi gifter oss den 5 Februari