• Maggi

Träfftråd 3

De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.

Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.

Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!

/Maggi

• Svar på tråden Träfftråd 3
  • West

*Kom i Kostervals*nynnar hon vidare* Jasså... Det är inte bara jag som är ute och flyger och flänger och far!? :D Isis och Kea - ARMKROK är det som gäller! Förstått!

*sopar bort lite spindelnät från Snuttan som råkade hamna i min skräpkorg också...*

Jag inser något - JAG HAR MISSAT EN FEMKAMP *gahhhhhhh* :[ *muttrar nåt ohörbart*

Ja, ja. Jag har iaf haft bra väder... På semestern. Utsikterna för nästa vecka för övrigt är strålande solsken och 30+ för jag börjar jobba då igen... Annars är en fika eller nåt annat trevlig med er hägrande, men tills allt annat är fixat som skall avklaras inför hösten så sätter jag upp det på listan med trevliga saker som skall göras... *fika BT-ligan*

Fru K W - maila mig, har inte din senaste adress... Vet lite som kanske intresserar dig?!

Men solsken på er allihop!

• Gift Anna

Vääälkommen tebax West! :D

Var ett tag sedan man råkade på dig!

Bra att du satt upp oss som trevliga saker som skall fixas.

Du missar väl inte Snuttans bröllop på lördag?

Natti, natti//Anna

• Snuttan aug -04

Jag missar inte lördag

Är nervig just nu och ska storstäda, komma i håg allt till festen, försöka släppa kontrollen på vissa saker, stilla, mig, fila naglar, hanlda lite mer till kalaset YYYLLLLLLLL! Det blir bra!

• West

Lördag? *fundera* Vad händer på LÖRDAG?! *kliar mig i huvudet...* Näää... Händer det något då? *funderafunderafundera...* JA JUUUUUUST DET JAAAA! Det är ju GYLLENE TIDER då! På Ullevi! *fnitter* :D

...andra har ju visst Gyllene Tider i kyrkan har jag hört...

citat "...försöka släppa kontrollen på vissa saker, stilla, mig, fila naglar..." Snuttan hur gör man "stilla"?? :-O *kramar om snuttan* Är det något så är det bara att maila, din personliga supporterklubb hejjar på med flaggor och tillrop!

• ZazzaZandor

Det är med en tår i ögat jag läser om att Snuttan gifter sig till helgen, det skulle jag också ha gjort...

Först av allt vill jag lyckönska dig, Snuttan, och hoppas att du får en oföglömlig dag.

Sedan vill jag berätta att vi har tagit upp vår planering av bröllop. Det blir under sommaren 2005, troligen 30 juli.

• Fru K W

Japp, nu e det nära, Snuttan!

Det går underbart bra vännen. Vi kommer ett gäng och stöttar dig.

*KRAM*

• Snuttan aug -04

***GÄSP!*** Hej Fru K W!!!

Jag ska stänga ner datorn och sova lite. I morgon ska vi till lokalen och fixa med allt. Duka och greja. Ska bli så kul att få se hur borden kommer att se ut... Jag har ju bara fantiserat tidigare.

Gulligt att ni kommer! Vi ses.

• Gift Anna

Skickar styrkekramar till Snuttan.

Till er andra:

isis, Nell och jag pratade om att ha lite picnick innan Snuttans vigsel.
    Vi bestämde att vi träffas kl.14.30 vid infarten till Delsjön, inte långt från 5:ans spårvagnshållplats(där man går av för att promenera till Delsjöbadet).
    Var och en tar med vad hon vill äta.
    Välkomna!

• kea76

*dyker in*
    Hej hopp gummisnopp ;)
    Ska med till kyrkan imorgon men är lite tveksam till om jag hinner picknicka innan.Hör av mig imorgon!

• Gift Anna

Kul att du följer med, kea.

Snuttan, nu är det inte många timmar kvar...

Svar på tråden Träfftråd 3