• Maggi

Träfftråd 3

De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.

Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.

Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!

/Maggi

• Svar på tråden Träfftråd 3
  • Snuttan aug -04

Ingen fika i morgon för min del. Vi åker till Tyskland och köper vin, öl och sprit. Vi räknade lite på det och det är ganska många kilon vi ska handla... Jag kommer att bli stark och vacker!

• Gift Anna

Hejsvejs allihop!

Hoppas ni haft en bra helg,det har varit bra här med. Varit hos svärföräldrarna.
    Jag är gärna med på en fika/träff, kan tyvärr inte imorgon skall till IKEA och ha på mig "spenderbyxorna"hihi! :D

Snuttan,bra med starka och vackra kvinnor!:D

• isis

Tjohooooooo! Jag får minsann åka vagn! :D :P

Jag kan inte heller imorgon, men gärna nån annan dag denna veckan! :)

lindamama - jag kommer från kungsbacka original men bor i götet nuförtiden :)

• lindamama

Snuttan, det är ju snart dax för er då! Ska ni ha stort bröllop? Vi kommer ha mella 40-50 så det blir ganska lagom känns det som. Är allt klart då?

• Snuttan aug -04

lindamama, vi blir ca 60 vuxna och 7 barn.
    Har försökt få tag på prästen i dag men inte lyckats, första dagen efter hans semester så han har väl haft en del att göra. Annars börjar allt bli klart. Vi har fixat omslagen till vigselprogram och festprogram och har en ide om vad som ska vara med i festprogrammet men är inte färdiga. Jag varierar från ko-lugn till hispig.... Ska bli skönt att handla all dricka i morgon så det är ur världen.
    Måste fylla på mina listr med mer kom i håg. Måste oxå hitta alla olika listor jag skrivit på pappersbitar som nu ligger i olika handväskor (övergår nu från lugn till hispig...)

• Gift Anna

Hejsvejs allihop!

Tar å flyttar upp den här tråden lite granna!

• Bagerskan

Hej allesammans!

Ville bara skriva att det vore kul att träffa er igen! Det var ju ett tag sen jag var inne här. I veckan som gick har jag varit på bröllop i England. Mycket spännande såhär tre veckor före mitt eget!

See ya!

• Gift Anna

Va´ mysigt ,Bagerskan!
    Härligt och se lite fler nattdjur!

• KUS

Är hemma den här veckan, sen ska mannen och jag på golfturné i Skåne och avsluta veckan med ett bröllop i regniga Småland.

Så den här veckan kan jag!

• kea76

Denna veckan kan jag endast på torsdag..är det någon mer som vill/kan fika då?

Svar på tråden Träfftråd 3