• Maggi

Träfftråd 3

De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.

Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.

Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!

/Maggi

• Svar på tråden Träfftråd 3
  • isis

Tack Anna!! Det var snällt av dig! :) *smaskar brownisar och lullar iväg mot sängen*

• kea76

Godmorgon*kvittrar som en lärka*
    Idag..idag é det fredag!!! :D

• Fru K W

Japp det är det och det är till och med ganska hyggligt väder dessutom!

Skönt med helg alltså!

TREVLIG HELG!

• Fru K W

Jo förresten, ni kan väl säga till om ni kan komma på torsdag, senast tisdag!

/M

• Snuttan aug -04

ingen som tröstar mig som legat flera dar i en skräpkorg? ***snyftar hejdlöst och går in i duschen***

• Golvmoppen

Tack för igår!
    Det var väldigt trevligt att träffa Er allihopa.
    Jag hoppas att det kan bli snart igen.

Ha det gott!

• Fru K W

*tröstar snuttan* Stackare alltså, inte lätt, tur att du blev bortplockad från detta otäcka ställe.

*slänger mumsmums på isis*

• Snuttan aug -04

Tack Fru K W nu känns det bättre. **torkar nosen** För att det ska kännas riktigt toppen så måste jag nog till IKEA! Var där i går och handlande men en pryl var trasig och ska rekalmeras. En rullgardin i bast för 39kr ska ju vara hel! Kvalitet?! Nej nu ska jag reklamera!!

Kram på er!

• Gift Anna

*Skickar måndagskramar till er allihop*

Idag är de ´ visst sol!, härligt!
    Hoppas ni haft en bra helg, själv har det varit bra om än mycket att göra med makens examensfest.
    Har äntligen fixat en examenspresent till honom, vågar inte skriva mer om det här med risk om han läser här.

• kea76

Anna:
    Skicka över lite solstrålar till mig är du snäll, här utanför är det mörkt och trist:(

Svar på tråden Träfftråd 3