Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Jag kan också på torsdag!
Ska vi hitta på något annat än att fika någon gång...? Femkamp, promenad, bio, filmkväll hemma hos någon...
Snuttan - 2,5 veckor kvar nu... Allt under kontroll? Tänker på er!
//Nell (som har urtråkigt på jobbet...)
Kan tyvärr inte någon mer dag denna vecka!
Typiskt alltså!
Vad roligt Bagerskan!
Det kommer gå jättebra Snuttan!
Nell, den som ändå hade det lugnt. Helt stressad idag!
Kramar Maggi
Nell:
Bra förslag allihopa! :D
Femkamp är ju alltid kul..*adrenalinet ökar ;)*
Hejsan!
Har tillbringat större delen av den här dagen på IKEA,göra-skoj!
Härligt å komma hem med en massa ny läsning på tråden!
Även jag kan på torsdag.
//Anna som håller med Nell att det vore kul att hitta på något annat än fika,även om det är trevligt det med! :D
Får jag bara fråga er tjejer hur gamla ni är.. Jag känner mig nästan gammal.. Det är 2 på mitt jobb som knappt är 20 som gifter sig nu i augusti. Inte för att jag själv är mer än 26 men jag hade inte en tanke på att gifta mig när jag var 20..
lindamama, jag fyller 24 senare i år och gifte mig det året jag skulle fylla 22.
Vi är i blandade åldrar från 23-33 år lite drygt.
Här är en till som Äntligen kan på torsdag. Har inte varit med innan, men följt era träffar sporadiskt på nätet. Det har alltid innan krockat, då jag jobbar. Jobbar väldigt mycket kvällar.
Kan ngn höra av sig på min mail, så vi kan bestämma vart vi skall ses osv.
Mvh Sara
lasa77@hotmail.com
*Putt,putt*
Okej, gift anna, Har du barn oxå? Själv har jag tvillingtjejer på 4 1/2 år.
Okej, vi verkar bli några stycken på torsdag. När, var, hur, vad? Sugna på femkamp? Vi kan väl fika efter en femkamp?
Mitt förslag:
Träffas i morgon kl 16:30 vid bankomaten utanför Svenska mässan (typ hörnet mot Korsvägen).
Bra? Dåligt?
Ha en bra dag!
//Nell