Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Önskar oxå en härlig midsommar!!
Hoppas på att solen hittar hit imorgon.
Jag vågar inte lova något ang fikan på tisdag men kanske dyker jag upp som gubben i lådan :D
Här kommer en önskan om trevlig midsommar från mig med!
isis,hoppas vädret blir tip-top på lördag(det var då?) på din syrras bröllop.
Fika den 29:e låter alldeles ypperligt! *s*
Vill juh gärna höra massvis om din möhippa,Snuttan! :D
Glad missommar på er allihopa!! :D
Hoppas ni får en trevlig dag i regnet ;) fast på lördag kommer det förståss vara strålande sol! :D ;) :D
Jag fikar jättegärna på tisdag! Ska bli kul och höra vad alla gjort!
Massa kramisar på er!
Hej på er!
Vill gärna hänga med på fika på tisdag, det bli min första BT-träff, kul :)
Var ses vi?
Välkommen Längtansfull!
Vi brukar ses på Lejontrappan i Brunnsparken så det tycker jag vi bestämmer att vi gör på tisdag oxå, alltså: Lejontrappan tisdagen den 29 klockan 17.00!
Vi ses!!
Bra förslag Snuttan, Lejontrappan är juh vår "självklara" mötesplats.
Längtansfull, du är givetvis välkommen du med!
Kanske borde påpeka att dett INTE är en renodlad BT-träff då några av oss redan är gifta,utan våra träffar uppstod i att vi var en del som vi lära känna nya människor i Gbg-området.Dock blir det ändå en del bröllops-"snack"eftersom vi träffades här på Bröllopstorget! :D
Jag ska komma ihåg och ta med mig festprogram och inbjudningar.
Anna, bidde de nån examens fest för maken??
Vi lämna in festprogrammen igår på ett tryckeri, vet nni om att det kosta pengar?! :o ;) Jag höll på å tappa hakan, men vi slapp å sitta och vända papper! hehe...
Hej och glad midsommar!
Jag ska på jobb-intervju på måndag! Håll alla tummar ni har!
Tisdag har jag fullt hus av barn här... mina två plus två till. Ingen fika-ro då tyvärr.
Lilla L: Hoppas ni mår bättre nu, ledsen att jag inte hunnit ringa till B. Hälsa honom från mig och hans hemligaklubben-medlem!
Passar på att flytta upp vår tråd så att ingen missar fikan i morgon!
Kl. 17.00 vid Lejontrappan i Brunnsparken.
Long time, no see!
Nu har vi kommit hem från vår andra bröllopsresa. Denna gången gick färden till Alsace i Frankrike en vecka. Vi har besökt de stora vinproducenterna och köpt massor med vin. Men mycket av det ska raka vägen ner i källaren och inte återses på en hel del år.
Jag tänkte dyka upp i morgon tiddag! Det ska bli härligt att ses!
Kram fru S