Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Jag går på fastekur så något vin blir det nog inte för min del, men kanske en isvatten eler fanta.
Någon som vet någon trevlig uteservering samt en bra tid? för mig passar det när som.
Bra, snuttan med lite initiativ angående tiden,sånt gillar"vi"! :D
kl.17.30 passar bra för mig med. Vad säger övriga herrskapet?
Nej! Inte i Linnéstan. Det var ju dit mina jobbarkompisar skulle gå. Känns lite konstigt ifall jag tackar nej till dom och sedan dyker upp där ändå... Sedan blir det ju längre hem från Linné
17:30 passar mig bra! Det finns ju en massa trevliga uteserveringar längs Avenyn.
OK jag är flexibel med platsen så länge jag får ett glas att dricka Avenyn passar oxå bra!
Snuttan: Även fast glas är ett flytande material, så kanske det är bättre att du dricker det som finns i glaset...
Jo det är ju sant.... är ju lite torr i halsen så jag tar väl det som är mest lättflytande
Fröken Snuttan om en månad är det dags: Ska vi ta och bestämma tid och plats du och jag? Helt egoistiskt liksom... 17:30 utanför Valand?
17:30 utanför Valand i morgon står Snuttan i givakt i väntan på nell och innehållet i ett glas
Låter toppen!! Hoppas att det blir några till också. Annars ska vi nog kunna ha en trevlig kväll bara du och jag också. Eller hur!?
nell & snuttan, jag är gärna på om det går bra!:D
Än så länge är det grönt för min del, jag messar om det av någon anledning råkar köra ihop sig, men det är en ytterst minimal risk!
kl.17.30 vid Valand låter kanon.