• Maggi

Träfftråd 3

De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.

Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.

Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!

/Maggi

• Svar på tråden Träfftråd 3
  • Snuttan aug -04

**sticker in näsan**
    Nån som sa fika??? Visst är jag intressserad!

Nu ska jag på stan!

• Gift Anna

Instämmer med nell och passar därmed på att flytta upp vår allt tystare tråd....

Den 14:e kan jag med, är t.o.m ledig från jobbet, picnick eller femkamp låter väldans skoj,tycker jag!
    Vad tycker ni andra?

• Snuttan aug -04

14:e på eftermiddagen passar mig bra. Ska en sväng till mamma och pappa för att prova min vita klänning.... Pirr i magen, en månad kvar i dag!

• nell

Eventuellt ska jag hänga på några jobbarkompisar till Linné i morgon... Annars har jag ett förslag: varför inte sätta oss på en trevlig uteservering istället för på ett café? Ett glas vin kanske? Eller så...

• Gift Anna

nell,menar du imorgon då? uteservering låter inte så tokigt, ett glas vin är ju inte helt fel!:D

• Snuttan aug -04

Vin! sa nån vin!!!!
    Tjoho!! Jag kommer!

• nell

Anna: ja, jag menar i morgon Tror att jag vill hänga på er istället för jobbarkompisarna. Dom träffar jag ju varje dag...

• Fru K W

Hejsan kompisar!

Då jag inte hörde något från er, bytt jag jobbdag med en kollega och jobbar tyvärr kväll i morgon, men dricker ni vin, kanske ni gör det länge. Kan sluta vid 20.30 imorgon och Joel skall ut på äventyr, så han är ändå inte hemma!

Tid och plats!? Linne är jättebra för min del, är ju nära Sahlgrenska!

Kan ha med bilder i så fall!

KRAM Maggi

• Snuttan aug -04

Hemma från stan nu och känner mig sugen på ett glas vin i morgonkväll. Linné passar mig bra.
    Tja vad ska vi säga 17.30 nånstans på Linnégatan???

Svar på tråden Träfftråd 3