Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Hejsan,
Jag hade gärna viljat träffa er andra ifrån Göteborg. När hålls nästa träff.
Mvh Augusti 04
augusti 04 - och vi vill träffa nya människor :)
Tack för eftermiddagen Sara och Anna, blev väldans sugen på att öppna en blomsteraffär nu! :D
Instämmer med isis, aug 04, "welcome in the club"
Tack själv isis,själv håller jag som bäst på att fundera på hur inbjudningarna till C:s examensfest skall se ut. Har en tanke om att göra en vikning så att det blir brev ioch kuvert i ett, isis har du några förslag på lager?
Maggi!
Vad härligt att allt blev perfekt!
Och vad glad jag är att presenten kom fram, det var lite kaotiskt här ett tag...
Ånej! Ingen sjukhussprit inte!! ;)
/Linda
isis, jag handlar blommor hos dig, men bara om jag får bra rabatt!!!
Säger detsamma ,Snuttan, rejält med rabatt skall vi ha, isis! :D
Mmm... Jag kan ha BT-rabatt! Hahahaaaaa :D
Anna - Jag gjorde sådana inbjudningar till systra mi och det blir jättesnyggt! Kan ju försöka komma ihåg och ta med en sådan och visa en dag! Inte svårt att göra heller..
Hej tjejer!
Jag gifter mig i augusti 2005 och vill gärna träffa er andra brudar i Göteborg. Skulle vara kul att få prata en hel eftermidag om bara bröllop, killen tröttnar ju så fort...
När blir nästa träff?
/L
isis, jag kikar gärna närmare på korten, behöver en hel del inspiration. är ju snart bara en månad till festen.
Längtansfull, än så länge är inte en ny träff planerad, men du ser det här i tråden så att säga när och var vi träffas, och då är det bara att hänga på!
Fika nästa vecka? Tisdag är mitt förslag