Träfftråd 3
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
De har stängt tråd nr 2, så jag passade på att öppna tråd nr 3.
Hur blir det med nells bröllop? Är det några som skall åka och kan man få hänga med i så fall.
Fika i denna veckan blir svårt för mig tyvärr!
/Maggi
Instämmer med snuttan, ni kommer att få en underbar dag och kväll framför er!
Maggi!
Ett stort grattis och lycka till och jag hoppas att ni hade en riktigt fin dag igår!
Jag och flickorna är väldigt ledsna för att vi inte kunde komma till kyrkan och titta, men jag satt på barnakuten på Östra med yngsta dottern under ert bröllop och en bra stund till! :(
Jag hoppas att du fick presenterna via min äldsta dotter och din mamma (Tack för hjälpen B!)
Ha det jättebra under semestern så ses vi på jobbet om en dryg vecka! :)
/Linda
Nej va trist Lilla L. var det K:s astma?
Hoppas oxå att Maggi hade en härlig dag och önskar henne välkommen till oss fruar ;.)
Instämmer med KUS,välkomna till "fru-klubben"! :D, Maggi ,du var vacker som en dröm och J var såklart stilig!
KUS
Barnmottagningen konstaterade borrelia i fredags. I lördags fick hon över 40 graders feber och när jag rådgjorde med sjuksksköterska på barnakuten ville hon ha dit oss omedelbart!
Dock visade det sig att K sannolikt fått ett virus _också_ eftersom borrelia inte ger så hög feber.
Hur är det med er? Leksugna? :)
/Linda
Borrelia, fy fåglarna. Stackars liten...
Alltid leksugna, den här veckan är dock fylld av avslutningar o. dyl.
M ska på svensexa fredag-lördag dock, hinner ni då?
Om K är frisk vill säga...
Hälsa henne från oss!
Maggi eller nån annan! Bilder???
KUS kan du maila mig (har bara din jobbmail) så kanske vi kan försöka hitta en lämplig lekdag. K är otålig och vill att ni ska komma hit nu eller helst igår... ;)
/Linda
Hej svejs allihop!
Hur blev det med fikat? någon som var sugen på en fika imprgon eftermiddag? hade vart trevligt!
*Putt. putt på tråden! *
**skuttar och räcker upp handen**
fika fika fika!!!!!
tisdag tisdag tisdag!!!!