• Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  • Jacequeline

Åh! Kaya!
    Sluta nu! Ge mig inte mer tips på fina män ;)

• Electric Lady

Och du, tänk så bra att ha en händig man!

*könsrollskonservativ, burrrr*

• MeLyAnA

Neej! nice boys don't play rock n roll...

Jag har tidigare bara varit ihop med musiker. Och jag säger ALDRIG MER MUSIKER!.De är ju bara ute på turné och alla fjantiga fjortisar hänger efter dem och låtsas vara intresserad av deras musik.
    Det är såå överskattat med dessa rock-killar. Visst, de må se snygga ut när de står i slitna jeans, bar överkropp och en gitarr på scen men sen när man kommer hem är dem de största egona man kan hitta.
    Jag var ihop med en som sov med sin gitarr t.ex.

Nä, nu är jag förlovad med en "icke-musiker" och jag är såå nöjd med det ;)

(det här kanske bara gäller mina ex, ursäkta om något tog illa upp ;))

• Jacequeline

Visst skulle det vara bra att ha en sådan man... och han verkar vara ett riktigt kap! Det är det som är så irriterande :) För man börjar fantisera om man var tillsammans med honom.

Men det är ju det jag älskar ju min pojkvän som jag har nu.

Så jag får fantisera om målaren istället ;)

• vanessa

MeLyAnA jag delar dina erfarenheter!

•  Kaya ,fd Marlie

Hmm...min rockmusiker ligger i fosterställning och fnissar åt "vänner"just nu.
    Innan det gjorde han våfflor...

Men allvarligt jag fattar vad ni menar,dom kan va svin dom me.

EL,
    Mycket lustigt, jag har alltid haft en förkärlek till sopgubbar.

För övrigt så ska Du Jaqueline flirta vidare!!!!

• Electric Lady

Min gitarrist står och diskar.

Hans gitarr ligger nerbäddad i sängen när vi reser bort så inte tjuvarna ska hitta den, ha ha ha.

Men, man måste ju vara en electric lady för att klara av så mycket man som en rockgitarrist är.

• pumpa

äh, trams! ha sex med han om det är så viktigt att "steka" din kille... :(

Vem vet, kanske din pojkvän ligger med sin sekreterare på den andra orten... :D :D

...typsikt brudar att vela.
    ja är ja och nej är nej

ha är ha och förlora är förlora

• MeLyAnA

EL: ja man måste tydligen det...

Jag ser det lite såhär också. Jag håller själv mycket på med musik och jag tycker att det är kul att ha det intresset för mig själv (i vårt förhållande alltså).

Vet inte hur många bråk det blev om vilka gitarrer som var bäst, vilka effekter som passade in var och att jag gillade analoga stäkare och pedaler än transistorskitet en av dem spelade på.

Nä, nu gör jag som jag vill utan att någon kommer dragandes med en ny ful ibanez och nån digital multipedal.

Tacka vet jag min f.d. skejtare, haha...

• Electric Lady

Det finns inte en rockgitarrist i världen som spelar på ibanez.

Här snackar jag om riktiga musiker, ok?

Svar på tråden Attraherad av målaren!