• Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  • Imse Vimse

Flirta tillbaka! Han ska väl inte måla hemma hos er i all evighet?? Lite verklighetsflykt behöver vi alla ibland.

Löp inte linan ut och ligg med honom eller så utan bjud honom på gott fika, fråga honom om privata grejer osv.

Sen när han har målat färdigt har du ett fint hem, en pigg själ och målaren är ur sikte for ever. Ingen skada skedd. Bara en hel del nytta.

Så ser jag på det iallafall. Sluta inte vara kvinna bara för att du gift dig/stadgat dig!

• Sunnanvind

Imse Vimse, jag kunde inte sagt det bättre själv! Lite flirtande skadar aldrig, det behöver vi alla då och då. Så du Jacequeline, flirta tillbaka och blinka ett par gånger från mig också...

• Jacequeline

Hej!
    Jisses... vet inte om det har gått för långt nu.

Han önskar att han får massage av mig... han verkar vilja leda det längre än vad jag vill... hmm..

Men jag tycker det e så himla festligt ;) kul att det finns sånna fina hantverkare :D

Ska flirta lite från er också.. dock inte någon massage ;)

• Anaurora

Var försiktig och fundera på vad du anser är trohet/otrohet. Självklart är man inte immun mot attraktion bara för att man är upptagen, men att leva ut det kan få konsekvenser. Gör inget som du inte vill att din pojkvän skulle göra i samma situation! Lycka till!

• Arwen77

Enda sätter att veta vad som bör göras är väl att gå till sig själv och fundera: Vad hade jag velat att min pojkvän/man/sambo gjort i samma sits? Där har du nog svaret.

• Ebbalala

Håller med Arwen77, och tycker själv inte att det är ok att flirta med andra. Skulle aldrig hamna i liknade situation, det finns inte i min värld. Jag är så otroligt lycklig med min gubbe och skulle aldrig riskera honom för någonting i den här världen!!

• KUS

Klart man behöver en oskyldig flirt ibland! Bara man inte gör något som man vet skulle såra sin respektive.

• glassegott

jag är nyfiken på hur det har gått!!! småpervers som man är hihihi

• Jennifer E

jag är också nyfiken!!!

Svar på tråden Attraherad av målaren!