• Jacequeline

Attraherad av målaren!

Hjälp!
    Vi har en målare här och målar om! Jag är hemma själv, och har pratat väldigt mycket med målaren.
    Han flirtar väldigt mycket och jag gör väl det också, även fast jag inte vill! :(
    Men jag känner sån dragning till honom. Han har varit här i 2 dagar nu och jag undrar hur det ska sluta...

Känner mig väldigt skamsen att jag känner sån attraktion till honom... och jag kan inte vara borta medans han målar :(

Hjälp mig...

• Svar på tråden Attraherad av målaren!
  • Jacequeline

Jag har inte tänkt att göra något med honom.. Jag fick bara sån panik när man känner att flirtar av sig själv. Man kommer lixom på sig själv.

Tack ni som förstår mig! :D Och som sagt..för alla som undrar så hur det har gått så har det inte hänt något. Han har ju varit här ända sen i måndags, och allt vi gör e att prata :)

Han kommer på fredag igen, sedan är han borta :) så alla ni som vill ha smaskiga detaljer... sorry *ler*

Om det är någon som är singel och vill ha en duktig målare så kan jag fixa ihop er ;)

• Electric Lady

Jag skulle inte vilja ha ett one-night-stand när jag hade mens ändå. Det kanske kan hålla dig borta?

I annat fall, tänk om HAN är ditt livs kärlek, vem vet!

• Arwen77

Klart man kan lirta...mena mer att man ska inte gå längre än man accepterar att ens partner gör...

• MeLyAnA

hihi kom att tänka på när jag var ca 12 år. och vi skulle sälja vårt hus. Då var det en målare där som alla blev kära i. Jag som var 12 år, mamma som var 32, mormor som var 50 och gammelmormor som var 73 föll som furor. Vad är det med dessa hantverkare...

•  Kaya ,fd Marlie

Varför har du och din kille inte setts på ett tag?
    Är ni kära i varann??
    Är målaren singel?
    Jag tycker att det låter jättespännande....
    Som en amerikansk film.

• Jennifer E

Hoppas att det blir fint målat också, men det blir det säkert! Ja, melyana ställde en bra fråga, vad är det med dessa hantverkare? Varför är så många så sexiga? Brandmän med...

•  Kaya ,fd Marlie

Dom må vara sexiga med det är ingenting jämfört med rockmusiker......

• Jacequeline

Självklart blir det jättefint! :D

Målaren är singel, och visst känns det som en riktig sliskig amerikansk film.
    Han har redan friat på skämt. ;)

Jag och pojkvännen har inte träffats på några månader, han har flyttat till annan ort och har inte kunnat komma hit.
    Visst är vi kära i varandra, men det är som alla förhållanden. Det går upp och ner... Vi har varit tillsammans i några år, och det var länge sedan det fanns någon gnista.. :(

• Jennifer E

Men då kan man behöva en liten oskyldig flirt! Det kan ju faktiskt, om man har tur, hotta upp den vanliga relationen också.

• Electric Lady

Vad fasen, varför inte!

Men du borde nog dumpa den andra killen först.

Jag har aldrig varit attraherad av hantverkare, förutom en gång när jag såg en sopgubbe med pannband och långt hår. Det var coolt. Fast sopgubbe kanske inte räknas?

Annars är det bara gitarrister som gäller för mig.

Svar på tråden Attraherad av målaren!