Hmm, jag måste tänka efter nu... jag tror att vi var 5 stycken på vår "tjejkväll" när vi pratade om det här. En av mina kompisar med stora blygdläppar sa att det var lite opraktiskt ibland, för det skavde tydligen lite när hon cyklade, men på plussidan var att dom var väldigt erogena! Men jo, det är klart att många har nåt dom inte är helt nöjda med när det gäller könet. Men det kan ju vara allt möjligt, ju från för stora blygdläppar till för mycket hår. Eller för lite hår, eller konstig färg, eller olika stora blygdläppar. Men det är ju det som är charmen lite! Att alla ser olika ut. Könet är ju som ansikten. Om man jämför andras ansikten så ser ju dom också väldigt olika ut! Nån har stor näsa, en annan har buskiga ögonbryn och vissa har jättestor mun. Men det SER man ju på alla, så det är liksom helt ok och man är van vid det. Men att skämmas för sitt könsorgan verkar inte så kul. Du får ta små portioner i taget! Börja med att tänka på EN sak med din muff som du är nöjd med. Sen kan du börja tänka på vad du tycker är snyggast på könet (använd en spegel). Och sen när du börjat vänja dig vid ditt vackra underliv kan du tänka på blygdläpparna också. Vad som är bra och snyggt med dom. Sitt en stund med spegeln varje dag! Jag tycker inte att nån ska behöva skämmas över sitt underliv! Tvärtom ska man vara stolt!