• sussi72

skäms för mitt könsorgan! (intimt)

Någon mer som inte gillar utseendet på sitt kön? Jag tycker att mina inre blygläppar är för stora och hänger utanför de yttre, varför jag sällan vill visa mig naken i dagsljus. Någon mer som känner igen sig eller är det löjligt? Hur vet man att man ser normal ut?

• Svar på tråden skäms för mitt könsorgan! (intimt)
  • sussi72

Tack Grönöga för att du dela med dig. Underbart att man som du älskar sitt kön. Varför kan inte jag göra det??? Jag har försökt och försökt men klarar inte av att visa upp det bara! Bara om jag visste att min kille redan har varit med någon tjej som haft såna läppar så hade jag vågat, men jag tror att han aldrig varit med någon sådan förut och att han kommer att äcklas av synen. Men å andra sidan så har han nog känt med hand och tunga att de inte är så små!

• Jennifer E

Äsch, som du säger har han nog redan märkt det och det är väl visst mkt möjligt att han har träffat på det tidigare.

Försök "avdramatisera" det hela genom att eventuellt prata om det och helt enkelt visa honom. När du väl har gjort det så kommer det nog att släppa! Kan inte tänka mig att han kommer att bli äcklad. I sånt fall är han ej värd dem...

• Grönöga

Titta efter med spegel själv och sen bara bestämmer du att det är det vackraste du sett, jag lovar att det är precis så din kille tycker! För dem är könet det mest underbaraste som finns och om de får vara där så spelar det ingen roll hur man ser ut. Älskar man varandra så kan man ha blygdläppar ner till knäna utan att det gör något! Ji mer det finns där nere desto mer finns det ju för partnen att utforska, smaka på och smeka! Tänk på det!

• sussi72

Ja, ni har rätt! Tack för det! Ska verkligen försöka!

• kristofers frida

Rotten är för övrigt något av det mest bisarra som finns att se på nätet...

• Electric Lady

Man kan ju välja om man går vidare eller om man nöjer sig med att läsa den här (jättebra) artikeln.

Så skyll dig själv om du hittar något du ogillar...

• Ariel The Mermaid

Hehe, en annan har oxå en hel del "häng" där nere! Har inte tänkt på det faktiskt och ingen har nånsin kommenterat det heller.

• Sibella

Suusi, om du är orolig för att din kille nämnt nåt om blygdläppar efter att ha sett en porrfilm, så kom ihåg att porrfilm och verklighet är två helt olika saker även för honom. Det som "ser bra ut" på film är inte alls samma saker som man vill ha därhemma i lägenheten!

Jämför med en romantisk filmscen där hjälten och hjältinnan har myss*x på stranden i solnedgången. Ser jättehärligt ut på film, och är kanske nåt att drömma om när man leker med sig själv. Men man vet att om man gjorde det i verkligheten så skulle det vara kallt och obekvämt och läskigt med sjögräs och sand på alla möjliga ställen där man inte vill ha dem. Ser bra ut på film, men är inte ett dugg s*exigt i verkligheten! Det är precis samma sak med väldigt mycket av det man ser i porrfilm.

• Fii

Mina hänger, den ena ungefär en centimeter och den andra kanske två centimeter. Jag har aldrig tänkt på att det skulle vara något konstigt med det, trodde nog att de flesta hade häng. Men så har jag aldrig sett någon porrfilm heller, och tänker inte heller göra det. Jäklar vad porrfilmer förstör genom att visa skeva bilder av sexualiteten och kvinnor och män! Arghhh!

• Marina *fru*

Hej Sussie72

Jag hittade websajten jag pratade om, tror nog att du kan hitta en hel del matnyttigt där!

www.the-clitoris.com

/marina

• sussi72

Tack "Marina fru". Det var en bra sida

• Marina *fru*

Ser du nu att du är normal?

Alla är både unika och normala på en och samma gång! Visst är det härligt att vara kvinna!

/m

• sussi72

Ja, tack! Jag ser verkligen att jag inte alls är onormal eller ful. Nu såg jag att de på bilderna inte alls ser ut som de i porrfilmerna utan tvärtom, har aldrig sett nåt liknande. Detta behövdes verkligen.

Svar på tråden skäms för mitt könsorgan! (intimt)