• sussi72

skäms för mitt könsorgan! (intimt)

Någon mer som inte gillar utseendet på sitt kön? Jag tycker att mina inre blygläppar är för stora och hänger utanför de yttre, varför jag sällan vill visa mig naken i dagsljus. Någon mer som känner igen sig eller är det löjligt? Hur vet man att man ser normal ut?

• Svar på tråden skäms för mitt könsorgan! (intimt)
  • Marina *fru*

Hej
    I något av de senaste nummren av GTs söndagsmagasinet så fanns det en länk till en sida med bilder på massor av vanliga kvinnors underliv - det var en informationssajt för alla kvinnor som tror att de inte är normala, nu kan jag inte komma ihåg vad sajten hette men kanske någon av er andra minns?

/marina

• Jennifer E

Whack; det e nog inte så många. Och de som skulle göra ngt sådant e nog inte värda att se!

• sussi72

Jasså JenniferE!! Så du har sett det med egna ögon? Jag har aldrig riktigt låtit någon man granska mig därnere, men mitt ex gjorde det i smyg när jag sov och han var helt besatt av mitt kön och sade att det är det snyggaste som finns, och han säger det än idag när jag har berättat för honom om mitt komplex. Men det hjälper inte ändå. Jag skäms inför mannen jag har idag, eftersom han en gång helt i början när vi såg på en porrfilm kommenterade några tjejer med stora blygläppar och sade att de såg äckliga ut. Efter det vågade jag definitivt inte visa upp mig!

• sussi72

Marina *fru*
    Det vore ju helt underbart om någon kunde komma på vad den sajten hette.

• sussi72

Förresten vad är GT förkortning för?? Göteborgs Posten eller?

• Marina *fru*

Göteborgstidningen (alltså GT/Expressen), kvällstidningen. Letade på deras hemsida men kunde inte hitta den där.

www.gt.se

/marina

• Jennifer E

Japp! Har inte sett så värst noga kanske men ändå, när man har bott med kompisar och så.

Förstår att det är lite jobbigt efter att din kille sa sådär men antar att han ej tycker så om dig! Antar att han sett hur du ser ut och det verkar ju inte vara ngt problem i och med att ni är tillsammans ändå, eller hur?

• Miss Ellie

Det är nog sant att när man har kommit så långt att man har ett fast förhållande är de flesta killar/män nöjda med våra underliv som dom är (och förmodligen de flesta "lösnumren" oxå). Något att fundera djupare över i sammanhanget är väl att kvinnor skäms över det som är naturligt, dvs. storleken på blygdläpparna. Samtidigt som hon inte tycker det är det minsta konstigt att raka sig och därmed se ut som ett barn.

• Jennifer E

Bra sagt Miss Ellie! Håller med om att det är lite snett tyvärr.

• Grönöga

Sussi72!
    Om man kan mäta blygdläppshäng och du får det till bara en cm så kan jag tala om för dig att mitt häng är väl ca 5 cm! Plus att den ena är ganska mycket längre. De du! Jag menar inte att låta nedsättande mot dig, vill bara förklara att allt är normalt. Jag bryr mig inte det minsta, det enda som kan hända är att det kan skava lite om man har för tighta brallor. Ett ex sa till mig att det var så mysigt, då kunde hon lägga dom mot sina kinder när vi hade oralsex! Hi,hi!

Svar på tråden skäms för mitt könsorgan! (intimt)