Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

skäms för mitt könsorgan! (intimt)

Instämmer, det är heeelt normalt! Jag lovar! Försök att sluta skämmas sussi för du skäms över något som du som sagt delar med en stor del av alla kvinnor i världen. Hoppas du lyckas vänja dig och acceptera dig själv precis som du är!

• Jennifer E

Ja, gå till en gynekolog och prata lite så kanske du blir lugnare.

Jag lovar att det är lika normalt som något annat, alla ser ju lite olika ut. Jag stämmer nog inte heller helt överens med "porrfilmsidealet" och det är aldrig nån som har klagat! Flera av mina kompisar har också lite olika varianter i den regionen.

Och rådet att "spana" lite på badhus eller dyl är bra.

• Jennifer E

Förstår vad du menar! Det enda som återstår då är väl att du ger dig ut på badhus, gym etc och kollar helt enkelt. Du kommer nog att se alla möjliga varianter!

Men jag känner som sagt flera som ser ut som du så jag kan intyga att det är helt ok!

• Jennifer E

Whack; det e nog inte så många. Och de som skulle göra ngt sådant e nog inte värda att se!

• Jennifer E

Japp! Har inte sett så värst noga kanske men ändå, när man har bott med kompisar och så.

Förstår att det är lite jobbigt efter att din kille sa sådär men antar att han ej tycker så om dig! Antar att han sett hur du ser ut och det verkar ju inte vara ngt problem i och med att ni är tillsammans ändå, eller hur?

• Jennifer E

Bra sagt Miss Ellie! Håller med om att det är lite snett tyvärr.

• Jennifer E

Äsch, som du säger har han nog redan märkt det och det är väl visst mkt möjligt att han har träffat på det tidigare.

Försök "avdramatisera" det hela genom att eventuellt prata om det och helt enkelt visa honom. När du väl har gjort det så kommer det nog att släppa! Kan inte tänka mig att han kommer att bli äcklad. I sånt fall är han ej värd dem...

Svar på tråden skäms för mitt könsorgan! (intimt)