Min blivande mans syster
Det ämne jag tänker beröra nu, är fullkomligt barnsligt, dumt och ännu mer barnsligt. Det hela rör min mans syster, som är jämngammal med mig själv (33).
Vi har under årens lopp haft en bra relation, utom på en punkt. Vi har alltid varit, så att säga, bystkonkurrenter.
Det hela började för många år sedan som en dum kommentar från en av oss, vilket sedan har spätts på. Som ni förstår har vi indirekt "tävlat" med bysten, för att få den andre avundsjuk. Jag vet att detta är fullkomligt löjligt och barnsligt, men dessvärre är vi båda envisa och stolta av oss. För att göra en väldigt lång historia om möjligt lite kortare, så hoppar jag fram i tiden tills nutid.
För ett par veckor sedan ställdes det hela på sin spets, då systern uttalade att hon kunde "visa vem av oss som hade rätt", i denna fråga. Jag är som sagt stolt av mig och avböjde inte denna invit, utan vi jämförde byst med måttband och allt.
Nu till mitt problem. Vi har nämligen olika åsikt hur resultatet skall tydas. Hon tycker att vi endast skall se till omfångsmåttet, medan jag tycker vi ska använda bh-kupsmåttet. Jag undrar har någon av er någon åsikt i denna fråga ?
p.s Kan erkänna att det var lite spännande att göra detta. Känslan att vara tonåring igen var stor...d.s