Extra sexig
Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?
Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?
"...men tror du inte att det i de fall där man använder diverse attribut och klädesplagg osv också är så att mannen gör detsamma?"
- Nej, det tror jag inte. Vad skulle det vara?
Resten tänker jag inte bemöda mig att svara på eftersom jag klart och tydligt skrev att jag inte ville skapa en hätsk debatt.
/F :)
"Nej, det tror jag inte. Vad skulle det vara?"
Tja, olika uniformer är t ex en klassiker.
"Resten tänker jag inte bemöda mig att svara på...."
Synd, för det vore intressant att veta hur du tänker.
"eftersom jag klart och tydligt skrev att jag inte ville skapa en hätsk debatt."
Jaa, du skrev det klart och tydligt ;) Men skriver man nåt ändå får man vara beredd på att det besvaras såklart.....
Hej!
Visst kan det vara kul att krydda 6-livet lite ibland men det får ju inte bli nåt krav.
Tyvärr har jag nog tagit till mig detta med kvinnor som 6-objekt lite för lite eftersom jag är så ooootroligt dålig på att ha fina underkläder.
De få som jag har är väl 10 år gamla och de används kanske en eller två gånger/år.
Det är lite synd att det blir så sällan eftersom jag verkligen känner mig fin i vackra underkläder. Kanske ska försöka bättra mig lite på detta...
Jag skulle bara vilja påpeka en grej.
Anna på V-kusten, detta förutsätter att du inte är en välkänd profil här,så ta absolut INTE åt dig för det handlar inte om dig.
Men jag läste i en annan tråd där ett killnamn frågade se* frågor och alla vägrade svara,
bara för att det är en Anna så svarar alla glatt om hur dom rakar sig där nere mm.
Jag påstår inte att Anna inte är en Anna,jag tyckte bara att det var lite komiskt.
Kaya, fd Marlie
Jag tänkte preciiiiiiiis samma sak...
En enda mening från "Anna på V-kusten" och alla fullkomligt pyser över av tricks...
Det är lite läskigt,för jag har aldrig tänkt på det så försen jag såg den där "tjejen" som loggat in i sin killes namn.
Vill inte tänka på hur godtrogen och generös med intima saker jag varit.
Eller det har jag nog inte om jag tänker efter.....
varför hamnar det ALDRIG överst??????
oh shit, ta det lilla lugna!
Äh jag ber om ursäkt
Själv gillar jag att ta ett skönt bad med olja. Gillar också att alltid vara helrakad över hela kroppen... ja, utom på huvudet då *s*. Sedan har jag oftast en kort kjol och en topp eller en klänning, nätstayups och stövlar. Underkläder använder jag inte. För min egen skull, men det är så klart mycket uppskattat.
Jag är lite förvånad över inriktningen på den här tråden. Mina speciella förberedelser innehåller mycket mer av beteende än maskeradkostymer eller naket under bland folk (vilket jag tycker är vulgärt och aldrig skulle göra, vad andra gör bryr jag mig däremot inte om). Nej det handlar om de signaler jag skickar, att jag är extra uppskattande och tar i honom extra mycket t.ex.
Visst är det trevligt att vara fräsch, lukta gott, ha fina underkläder, sminka sig och klä upp sig. Men m2b har inga större problem med att finna mig sexig om jag är oduschad och ofixad heller. Det handlar om attityd, sexighet är något man är, en sinnestämning, inte hur man ser ut.
Jag sätter på mig lite sexiga undisar (gärna gummi!) och överraskar min darling