Extra sexig
Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?
Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?
Nyduschad, nyrakad, fixad i håret, en god parfym, lite p*rrig sminkning, sexiga underkläder (ju mindre trosor desto bättre anser min älskling)...
Lite bubbel på det så är man i hamn... (det var man i och för sig redan innan :) )
Han har dock fortfarande inte gett upp hoppet på en sjuksköterskedräkt, var hittar man en sådan i Gbg?
Jag gör absolut ingenting, förutom att duscha. Sedan får maken smörja in min kropp. :)
Åh! Jag vill åxå få tag på en sjuksköterskedräkt! Om det är nån som har tips på var man köper en sån så...Berätta!
Oj, jag tror inte att jag kommer att göra nåt speciellt alls (när det väl blir dax)
Men jag tror att jag skulle känna mej väldigt illa till mods om jag skulle klä mej p*rrigt...
när det ska vara lite extra extra så är det väl nybadad, nyrakad (armhålor, ben och mus *s*), nyskrubbad och insmord. Håret MÅSTE vara torrt annars blir det svintofrilla eftersom jag har väldigt självlockigt hår. Lite lite underlagscreme. Vita bomullsstring och vitt linne brukar vara mitt "raffsett" :D Mycket fixande kanske men inget som måste ske varje gång s.a.s. Trött, svintofrilla och naken går också bra! :D
Såg en syrra-uniform i skyltfönstret på butiken Lustgården i Uppsala för ett tag sedan. Lustgården säljer allt som har med s e x att göra, från leksaker, lusthöjare, kläder, choklad i intressanta former osv.
Någon liknande butik måste ju finnas i GBG?
sjuksköterskedräkt finns på Blue Fox, en punkaffär på Gamla Brogatan i Stockholm.