• Anna på V-kusten

Extra sexig

Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?

• Svar på tråden Extra sexig
  • Tyra

Guldfisken.
    Chock (mellan Peters Dandy och Brunnsparken) har (haft?) korta sjuksysterdressar i lack.

• Guldfisken

Tyra: Tack så mycket! Nu när du säger det har jag för mig att jag sett något sådant i skyltfönstret där för ett tag sedan. Det kanske var innan sambon började prata om det. :)

• callisto79

Ni kan ju alltid kolla på nätet efter en sjuksköterskedress.. Har sett det på massor av ställen.. Men jag kommer ju inte på nån sida nu.. :( Gör en sökning på sexiga underkläder, maskerad eller nåt.. (Fick upp massa sidor med såna när jag letade halloweekläder)

• CyberPet

Eftersom jag alltid försöker vara ren och nyrakad så är det väl lite mer sensuella massager och sånt som gör det extra sexigt. Maken har en särskild förtjusning i strumpor så ibland brukar jag kanske slinka in i ett silkigt nattlinne med några fina strumpor på och inga trosor. :D

Petra

• Gift Anna

Oj,vad duktiga ni är allihopa!jag måste erkänna att jag är urdålig på det där,för min del blir det extra snygga underkläder och en god parfym,och nyduschad.
    Men,tack, för alla tips!

• Brightblue

Jag och min blivande fru brukar se till att verkligen göra oss till för varandra. Dels självklart klä oss i fina underkläder. Rakning gör underverk. Men det handlar om så mycket mer. Vissa kvällar är allt väldigt sensuellt. Kanske verkligen klä upp oss för varandra, gå ut och äta eller laga något gott med vin hemma. Detta brukar vara en bra start på en romantisk och erotisk kväll.

Men sexualiteten har ju fler sidor. Andra gånger handlar det om mer "vild lust". Kanske sex på något spännande ställe - utomhus? För oss fungerar även porrfilmer ibland som en riktig "turbo-boost" i sexlivet. Våga njuta av och med varandra. Var öppna med era lustar och fantasier. Lägg prydheten och blygheten på hyllan.

Den dag man slutar göra sig till förvarandra tro jag det är stor risk att inte bara sexlivet, utan även kärlekslivet, dör.

/ Anders

• Jennie med ie

"Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?"
    Om jag gör nåt särskilt så gör jag det som känns naturligt just då... naturlig spontanitet är nåt som både jag och maken finner "sexigt", till skillnad från alltför planerade och utstuderade utklädningar och likande.
    Det kan röra sig om att ordna extra romantisk middag, som en del i ett långt förspel liksom.... det kan röra sig om att ta initiativ till sex eller göra sexuella anspelningar i situationer och på platser där vi normalt inte gör/har det... det kan röra sig om att ta på sig speciella underkläder, t ex med mer spets och i mer "utmanande" modeller än de jag normalt har på mig.... det kan handla om att under längre tid förbereda min man på vad jag är sugen på att göra, som ett långt förspel liksom även här... ja lite allt möjligt. Aldrig har jag hyrt/köpt särskilda kläder t ex för ett specifikt sexuellt ändamål.

• Nyfiken gul , nu fru

Här var det 6-igt igårkväll...

Grön/svart-rutig minikjol i meschtyg och svart korsettliv med snörning... under det ingenting...

Till det ett par knähöga svarta lackstövlar med snörning..

Det blev riktigt hett vill jag lova...:D

• Freja

Nu kommer jag bestämt att få på moppo, men:

Att underblåsa kvinnan som objekt tycker jag är vidrigt.
    Nej, jag säger inte att ni som svarat i denna tråd gör så och jag vill heller inte starta en hätsk debatt kring detta.

Jag vill bara påpeka min ståndpunkt och kan således avsluta med att maken tycker att jag är sexig precis som jag är. Hade han tyckt annorstädes hade bröllop inte varit något alternativ.

/F :) ("Extra" - helt naturligt)

• Jennie med ie

Freja, varför förutsätta att du ska få på moppo?? *S*

Nu är jag i o f s inte en av "utklädarna" så jag "försvararar" inte mig själv, men tror du inte att det i de fall där man använder diverse attribut och klädesplagg osv också är så att mannen gör detsamma?

Och att man använder dessa attribut ibland betyder inte att man inte ses som sexig som man är.... utan det är bara en extra krydda vid vissa tillfällen. Lika lite som att det faktum att många onarerar måste betyda att de inte har ett bra sexliv med sin partner.... och lika lite som att de som tittar på erotisk film eller porrfilm inte tänder på sin partner...

Svar på tråden Extra sexig