• Anna på V-kusten

Extra sexig

Vad gör ni då ni vara extra sexiga som förberedelse för mys? Speciella kläder, make-up ellerfrisyr?

• Svar på tråden Extra sexig
  • Cecilia2

Har mina två nogsamt utvalda raffset... Kommer aldrig i hela mitt liv glömma maken (då sambons) min när han såg mig första gången i ett sådant...*fnissar*

Men det är inte så ofta jag använder dem... Och definitivt inte nu när jag är gravid.

Annars gör jag inget särskilt med utseendet - badar med väldoftande oljor, rakar ben, armhålor med mera ordentligt...

• Linnea G.

Gillar att ta på mig genomskinlig topp utan bh och läderkjol och högklackade skor

Annars nydushad och nymålade naglar!

Fniss! Kul tråd!

• Kookai

Badar med oljor, rakar benen osv, lite parfym bakom orat och lite smink.

Lustigt egentligen nar jag tanker efter. Badar, rakar benen, har pa parfym och smink gor jag ju i princip varje dag. Tror nog att det ar kansla, snarare an nagot patagligt, som aven han kanner av. Ett sug i blicken eller liknande.

Har aven ett raffset men det funkar inge vidare, han tycker bara det ar i vagen och tander inte alls pa sant. Foredrar mig i skinnkostymen!

• Ei saa peitää

Duschar och Rakar mig (därnere) och sätter på mig string med spets. Fast min man föredrar mig naken.

• abnocto

Tar absolut ej på mig string som är det mest osexigaste jag vet. Nej, silkestrosor i någon fin färg med tillhörande läcker BH så karln inte ser riktigt allt och får jobba lite.
    Ibland har jag kjol utan trosor för att retas. Det uppskattas om vi är bortbjudna.

• Lill Anna  8/7-04

Jag gör absolut ingen ting. Jag känner mig ändå otroligt sexig i min älskades ögon..

• Lill Anna  8/7-04

Oj vilken särskivning jag gjorde.. Sorry!!

• milimina

vadå klä _på_ mig? :D

nä det görs inget speciellt alls direkt, men det är väl som nån skrev, man har den där speciella blicken. :)

• Anna på V-kusten

Kul att se alla svaren. Måste skriva själv vad jag gillar.

Först så gäller bad med olja och med rakning av armhålor, ben och "där nere".

Om vi skall bort och det passar sig (dvs hos vänner eller teater eller liknande)är det sexigt att vara troslös och utan bh under klänningen.

Hemma vill jag vara "au naturell" under kimono eller neglige

• deianeira

Det blir litet extra sexiga underkläder med matchande bh och string, strumpebandshållare, strumpor och högklackat eftersom min plutt älskar det Självklart är jag nyduschad, nyrakad, parfymerad och sminkad

Svar på tråden Extra sexig