• mrslovas

brudklänning för 399kr?!?? var ärliga!

Hej! Ny här så har ingen större koll. Men tänkte höra med er - duger verkligen en klänning på sin stora dag för endast 399kr från Nelly.
    Jag tycker den är fin och 'släpet' ger absolut ett fint intryck och sticker ut från vanliga sommarklänningar.
    Hittade även en mer elegantare klänning från zalando men den är helt borta nu tyvärr
    Skriv gärna era ärliga kommentarer. Vill höra av er NU, inte av gästerna sen :-P!!!!

Här kan ni se klänningen och även en CatWalk: nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/john-zack-911/lace-v-back-chiffon-high-low-dress-911184-1

• Svar på tråden brudklänning för 399kr?!?? var ärliga!
  • Himla

Ha vilken klänning du vill!!!!! Det är din dag och ditt bröllop  :)

• Himla
    Maria466 skrev 2014-04-15 19:59:47 följande:
    Den jär kommer min m2b's moster sy till mig och den kostar mig 391:- i material då hon inte vill ha något för jobbet
    Jättefin klänning, har också det mönstret och ska sy en rosa till mig inför sommaren:
  • lindijoo

Länken funkar inte för mig?

• niriel

Men hjälp vilken vacker klänning! Det är ju bara att önska grattis till dig att du har hittat en såpass billig men ändå urläcker klänning att ha! Åh, jag bara älskar ryggen!

• Isasa

Vad roligt! Den klänningen har jag oxå kikat på till vårat drop in bröllop, där jag däremot oroade mig över att den var FÖR fin istället ;)

Kör på den du

• Maria466
    Himla skrev 2014-04-15 23:57:49 följande:
    Jättefin klänning, har också det mönstret och ska sy en rosa till mig inför sommaren:
    Min blir i champagne. Älskar mönstret så det kommer bli fler klänningar i andra färger. Den går ju att variera så mycket ;)
  • Himla
    Maria466 skrev 2014-04-16 16:39:23 följande:
    Min blir i champagne. Älskar mönstret så det kommer bli fler klänningar i andra färger. Den går ju att variera så mycket ;)
    Ja visst är det ett kanon mönster?! Jag är ju en klänningstjej så det är kul att sy egna så får man som man vill med färg och form.
  • CoG

Vilken superfin klänning!

Gift dig i en klänning du känner dig fin i på er stora dag :)

Kan man komma undan med 399 på klänningen så är det ju toppen dessutom!

Svar på tråden brudklänning för 399kr?!?? var ärliga!