• Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.
  • filibustern
    Kittwn skrev 2014-03-12 19:19:35 följande:
    ojoj - DEN militärklänningen var inge fin.. :P
  • filibustern

*ryser* har själv svårt för "patriotiska" kläder... :P figurmässigt var de båda snygg

den här kamouflageklänningen såg bra ut på avstånd. 

• Catelicat

Jag gillade faktiskt påfågelklänningen, och rent krasst får man ju ha i stort sett vad man vill, bara alla är ense om det... Sen är smak-nivån lite..väl låg på vissa av "klänningarna", men det är ju upp till den som bär dem

• filibustern
    Catelicat skrev 2014-03-13 01:30:17 följande:

Jag gillade faktiskt påfågelklänningen, och rent krasst får man ju ha i stort sett vad man vill, bara alla är ense om det... Sen är smak-nivån lite..väl låg på vissa av "klänningarna", men det är ju upp till den som bär dem

ja absolut - man får ju ha på sig vad man vill. bara lite roligt att se vad det finns för speciella idéer ute i världen^^
  • daniiel

Klänningar som jag personligen tycker är mindre fina val kanske.. dom första två här kanske ni känner igen :P

Och jag har väldigt svårt för alla klänningar som har genomskinliga midjeparti liknande den här bilden.

• filibustern

Daniiel: ja alltså... en del var ju faktiskt överkomliga. en del såg ut som en explosion.. :P den där med "påmålade" eldflammor fanns med i länken jag länka till också. ^^

• daniiel
    filibustern skrev 2014-03-13 10:14:39 följande:

Daniiel: ja alltså... en del var ju faktiskt överkomliga. en del såg ut som en explosion.. :P den där med "påmålade" eldflammor fanns med i länken jag länka till också. ^^

Haha jag tycker inte att någon av dom är överkomliga :P Jag missade den i länken, men min dator lever ett eget liv och internet försvann där en stund, kanske var därför. Den är dock inte vacker tycker jag, så det gör inget att den togs upp två gånger.
  • Plättis

Är det... tvålar på en av klänningarna? 

Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.