• Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.
  • frkmaria

Tyckte påfågelklänningen var fin! Även om jag vill ha traditionellt vit. ;) 

Denna kom jag över för några dagar sen på facebook... då jag inte hittade den igen googlade jag på väl valda ord för att hitta bilden.. och guess what.. hon var inte den enda som bar en sådan här klänning, galet!

• Lenblo

När man har tvådelade klänningar får man inte vara hur disträ som helst och glömma överdelen hemma. =P

• Plättis

Åh, jag har tänkt på den här tråden! :D

Här brudar! Vad tror ni om det mästerverket?

Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • filibustern
    Plättis skrev 2014-05-20 12:58:14 följande:

Åh, jag har tänkt på den här tråden! :D

O.O! its an abomination haha!
  • Ninisen
    Plättis skrev 2014-05-20 12:58:14 följande:

Den perfekta klänningen ju! Man behöver varken tänka på håret eller på de där extra kilona som man tänkt sig att bli av med. Om man nu kan tänka sig att gifta sig i en "pimpad"kondom alltså......
  • filibustern
    Ninisen skrev 2014-05-20 13:03:10 följande:
    Den perfekta klänningen ju! Man behöver varken tänka på håret eller på de där extra kilona som man tänkt sig att bli av med. Om man nu kan tänka sig att gifta sig i en "pimpad"kondom alltså......
    de e en tampong ju! hahahaha! :P 

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P
    camoformal.com/wedding.html
  • Plättis
    Ninisen skrev 2014-05-20 13:03:10 följande:
    Det är antingen en välsignelse eller världens värsta idé. Jag kan inte bestämma mig. 

Någon som har havstema på bröllopet och behöver inspiration? ;)
    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Norrskensflamman
    filibustern skrev 2014-05-20 13:12:43 följande:

OCH DOM VAR JU INTE ENS DYR! typ.. 0-5000kr!

De var verkligen uppiggande! 
Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.