Saker bara strular, hade fixat en kompis som skulle fixa hår, naglar och smink men som sa ifrån sig det (helt legitima skäl som jag verkligen godtar) tur i det hade jag att en tjej på jobbet kunde göra två av tre saker så nu måste jag hitta en frisör.
jag hade en tjej som skulle sjunga i kyrkan men hon va också tvungen att tacka nej, fortfarande av godtagbara skäl. Har förhoppningsvis hittat en som kan sjunga men måste ha nån som kompar henne, ska försöka få tag i kantorn och kolla. Har ett annat förslag annars ifall detta inte funkar.
Idag hörde vår fotograf av sig att hon inte kunde, återigen av helt godtagbara skäl, hon skulle dock kolla med en vän om det så det kanske löser sig. Plus att det finns en och annan bjuden som man kan sätta en kamera i händerna i och leka vimmelfotograf.
Vad blir nästa grej att strula?
Hoppet finns där fortfarande men just nu kändes det mer som att tjejen på jobbet kommer va sängliggandes på dagen D, hon som ska sjunga kommer få halsfluss och inte kan plus att eventuell fotograf tappar kameran i backen på väg till oss. Det är inte hela världen jag vet men det känns bara så tråkigt, skulle ju vilja börja planera mer, göra annat som har med bröllopet att göra. Skor va inte heller det lättaste när man inte vill ha vita vanliga brudskor. Hur tänkte jag när jag ville ha röda lackskor?
Känner igen det där med att komma i form, borde vara bästa motivationen men ändå sitter man där. Enda fördelen med det är väl att jag inte får gå ner så mycket då tappar jag klänningen =)