Lindijoo skrev 2013-07-30 22:11:37 följande:
Josiie100401
Fin, väldigt söt!!
Jag ska inte heller ha ringar i underkjolen, fy va obekvämt :-S Och inte så snyggt när det syns en ring.
Hur känns klänningen, är du nöjd med kvalitén och så?
Tack!
Perfekta blandningen av tyll och spets! 'och lagom med släp!
Haha...ja synliga ringar är ju fint!
Den känns kanon! Provat en hel del klänningar och denna är ingen skilnad på tycker jag. Möjligtvis så är det väl att den inte har riktigt lika välarbetad spets men så kostade den inte 20 000:- heller

Gav 8900:- för den!
Nu vet jag inte vart du bor men Jag va först i Kungsbacka där de säljer Lilly... Hade varit inne en snabbis och kollat tidigare men inte provat och sett denna klänning jag sett i en bröllopstidning.Dock va den såld när jag kom igen och de vägrade de ta hem ngr modeller mer än de de hade... Åkte till Falkenberg bara för att jag tänkte de kanske hade något av intresse och även om det inte stod på Lillys hemsida så va även de återsäljare och där hängde den fasen i mig!

De fgår egentigen inte hänga undan ngt men jag var där först en gång och kände jag behövde fundera och när jag kom ner nästa gång så hittade jag den inte...Visade sig att hon redan förberett och verkligen aktivt försökt att inte sälja den till ngn annan då hon visste att jag var intresserad

Så gillar servicen men rekommenderar att du isf ringer och bokar tid! De har inte jätte mkt men man kan ha tur